Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Policajný dôstojník z Philadelphie bojuje s celoživotnou posadnutosťou, aby vystopoval tajomného sériového vraha, ktorého zločiny vzdorujú vysvetleniu. (dixx)

Videa (1)

Trailer

Recenze (190)

misbos 

všechny recenze uživatele

SJW 12 OPIC - aneb - mileniální oslava cenzury, propagandy, orwellovských paměťových děr, a "preventivních" poprav. Tohle JE ryze fašistickej blábol, protože jakmile připustíme byť jen na moment, že některý myšlenky!! by vůbec neměli vzniknout (přesná citace filmu), jsme v prdeli. Kdo o tom rozhodne, který jo a který ne? Kdo to bude určovat? Hlasování na twitteru??? Paradoxně by se dalo říct, že autoři tohodle díkla jsou stejný hovada, jako ta zlá milice v něm, a je jedno, do jakejch vzletejch hávů ten svůj svinčík zabalej. Ta jedna je za řemeslnou stránku věci. ()

Sfinkter 

všechny recenze uživatele

Velmi netradiční spojení krimi a sci-fi překvapivě funguje, musel jsem si však zvykat na Boydovu hereckou polohu, protože ho mám jasně zafixovaného z Narcos. Většinu filmu nechápete, o co přesně ve snímku jde, i finální gradace vám v pochopení příliš nepomůže, ale svým způsobem je příběh originální a je možné, že při druhé projekci bych zvedal hodnocení. ()

Reklama

Trevor 

všechny recenze uživatele

Ono je to tak, že si opäť moralista z Netflixu vzal na paškál neznášanlivosť medzi ľuďmi a chcel vytvoriť dojem, ze cestovaním v čase a vraždami sa predišlo horším udalostiam v budúcnosti so záverečným preslovom o tom ako treba byť tolerantný a klasickým obrázkom blond ženy ochočenej potmavším samcom. Všetko by bolo v poriadku, ak by sám autor nebol rasista a v 2 scénach (demonštrácia proti polícii v 1997 a rozhovor pochôdzkárov v aute s rasistickým podtextom ako chudákovi v kariére bráni farba pleti a nie jeho neschopnosť chytiť páchatela) to nedal jednoznačne najavo. Ďalej poukázal v záverečnom prestrihu na deklaráciu nezávislosti a v podstate tlačil do mysli diváka ústrednú myšlienku liberálneho fašizmu - zrušme krajiny, hranice a vlády a bude dobre. Kam by sa chcel ale autor vrátiť? Určite pred vznik kresťanstva, lebo viac ako nacistov nenávidia liberálny fašisti iba katolíkov. Ale mozgový závit (viac ako jeden určite nemá) ktoréhokoľvek liberálneho chudáka nechápe, že už neandertálci zabíjali členov iných tlúp a že "stádo, roj, tlupa" sú základom prežitia živočíšnych druhov a žiadna ideológia na tom nedokáže nič zmeniť. Opäť pokus hrať sa na niečo viac a opäť prepadák, s niekoľkými lepšími momentami ale v konečnom dôsledku nič nehovoriaca kakofónia... ()

oveckaoa 

všechny recenze uživatele

Ženská cestuje do minulosti , aby zabila členy jakéhosi hnutí nikde není řečeno, že to je hnutí za práva černých tak nevím co tu každý valí hovna o BLM a rasismu a , že je černá no a co Dahmer taky zabíjel černochy a nebyl žádný rasista prostě zabíjel toho kdo se mu zalíbil a barvu pleti neřešil.  Nicméně zásadní problémy co zde jsou v bodech  1. Proč je všechny nezabila najednou proč cestovala cyklus každých 9 let, když by nemusela chápu, že chtěly natáhnout stopáž, ale i tak?  2. Teoreticky by stačilo zabít toho vůdce třeba dříve než se narodil nebo než došel k těm myšlenkám a bylo by po starostech a nemusela by zabíjet ostatní. Navíc ten film neřeší to, že ti dotyční měly třeba i rodiny a příbuzné a ty mohly jít v jejich stopách  3. Jak to, že do háje žila , když ji v roce 1988  zabil to zabíjely pak její klony nebo jak to teda fungovalo? Však mají i její mrtvolu nebo ta mrtvola mizela taky nebo jak? Sama tam říká, že tam to nemůže už změnit tak, že tím pádem se nevrátila do budoucnosti a nemohla by v tom pokračovat?  4 Proč jich zabíjela tak debilním způsobem stačilo by je třeba zastřelit podělaným revolverem a policie by si to nespojila  5 Ten policajt, když už ji nechtěl zabít stačilo jí tu kapsli  zničit tím pádem by se nedostala do budoucnosti nazpět a bylo by hotovo navíc tím, že ji nezastaví schvaluje vraždy je jedno jakých lidí pořád to jsou vraždy 6 Toho policajta taky zabíjet nemusela už od začátku věděla, že má partnera  a , že všude chodí s ním tak ho stačilo jen střelit do ruky třeba  60 procent ()

Cinematrix 

všechny recenze uživatele

Parádní sci-fi od Netflixu. Dostal mě komentář uživatele husak_k, kterej píše, že Boyd Holbrook je takovej Brad Pitt pro chudý. Ale budiž mu odpuštěno, protože tohle obšlehl z komentáře uživatele Sushika. Jinak kluci, nebojte se chodit do kina i na filmy s Bradem Pittem, přestože máte hluboko do kapsy, lístky stojej stejně jak na Pitta tak Holbrooka. Tohle byla sice televizní produkce, ale měla parádní vizuál i atmosféru, která by strčila do kapsy lecjakej blockbuster s hercema pro bohatý. Jedinou výtku bych měl k tomu, že časový příběh, který se odehrává v rozmezí let 1988 až 2024, by si od Netflixu zasloužil spíš minisérii, protože ke konci to působilo až příliš zkratkovitě, aby se to všechno vtěsnalo do délky celovečerního filmu, i když v mém případě se jednalo spíš o film čtvrtodpolední. ()

Galerie (2)

Zajímavosti (5)

  • Zařízení pro vstřikování izotopů je v podstatě upravená pneumatická přímočará pila používaná především v průmyslu pro opravy karoserií. (DJMaroko)
  • Na začiatku, v roku 1988, počúvajú Locke (Boyd Holbrook) a Maddox (Bokeem Woodbine) v rádiu komentár basketbalového zápasu. Hlásateľ hovorí, že Philadelphia prehrala s Atlantou 103:101. Zápas medzí týmito tímami s rovnakým výsledkom sa konal 14. apríla 1988. (m.a.t.o.)
  • V 40. minúte je vidieť vnútro obchodu s potravinami s americkými vlajkami a filadelfskými novinami. Potom sa záber presunie na pohľad na obchod so zmiešaným tovarom na druhej strane ulice, Jamestown Milk. Ide o torontský obchod na ulici Parliament Street neďaleko ulice Wellesley. Následná návšteva cintorína Lockom (Boyd Holbrook) s jeho dcérou sa natáčala o niekoľko blokov ďalej. (m.a.t.o.)

Reklama

Reklama