Reklama

Reklama

VOD (1)

Videa (1)

Trailer

Recenze (182)

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Skrze volby (vlastní, ne ty politické; i když...) vstříc mnohým hlubinám šílenství. Formát sice originální není, a jiní s ním již naložili i lépe než jak se s ním pracuje zde, ovšem i tak to originální je; a to díky meta hrátkám s formátem skrze zaobalení do meta hávu aplikovaného na meta komentář o meta... No, představu již: a) Máte, b) Nemáte, c) *Zííív* Vždyť to nemělo smysl ani děj, takže 2/5, d) Ničemu nerozumím, svinská POMObáze, mažu profil a těm kapitalistům v Netflixu taky už ani kačku, na tohle jsme víčka nesbírali!, e) Zhulíte se a (snad/no) (ne)pochopíte čili za 5/5. PS: Konců je sice sympaticky "tak akorát", ale jakous takous katarzi nabízí pouze dva čili volte moudře. ()

Cappuccino 

všechny recenze uživatele

Fajn. Bavil som sa. Možno aj z toho dôvodu, že som Bandersnatch sledoval v skupine. Samotného by ma ale časté pretáčanie príbehu nazad mohlo pomerne nudiť. Navyše pokiaľ si odmyslím interaktívnu formu pozerania filmu,určite nejde o žiaden svetoborný príbeh. Práve naopak. Napriek tomu by som však dal podobnému experimentu znova šancu. Chcelo by to už ale čosi hlbšie a prepracovanejšie. ()

Reklama

misterz 

všechny recenze uživatele

Nebol to až taký mindfuck ako som čakal. Tie jednotlivé variácie na konkrétne rozhodnutia a následné flashbacky neboli až také zaujímavé, aby z toho človek spadol na zadok. Sem-tam som upadol do miernej nudy. No na druhú stranu treba uznať, že to svoju kvalitu má - technicky a obrazovo výborné, slušne zahrané a finálna pointa, ktorá sa ukáže v závere, stojí za to. Slabší nadpriemer. 70/100 ()

Klara 

všechny recenze uživatele

Ano, příběh sice slabší než Blackmirrorovský normál, ale ten fakt, že člověk může rozhodnout o konci? YES, PLEASE! Vyzkoušeny téměř všechny konce, jsem nadšená! Někdy hodně štve, že nás příběh může házet zpátky, ale v konečném důsledku hodně povedené, místy i dost děsivé a frustrující. Kéž by tak udělali i další díly! ()

campix 

všechny recenze uživatele

Bylo otázkou času než se někdo úspěšně pustí do filmu, kde výsledný děj bude záležet na vašich rozhodnutích a budete mít velkou volnost dělat si co chcete. Tohoto úkolu se zhostil kdo jiný než Netflix a jeho celovečerní film Bandersnatch, který řadí k sérii Black Mirror. Ze začátku vše působí hodně svěže, vždy jednou za čas máte možnost zvolit například to co bude hlavní hrdina poslocuhat nebo co bude dělat, ale postupem času se tyto možnosti stávají hodně repetitivní a je jednoduché uvíznout ve smyčce, kdy určité scény sledujete několikrát za sebou a vlastně jste v určitých částech hodně tlačeni k finálnímu rozuzlení, kterých je ovšem několik. Herecky a ani dějově se neděje nic moc zajímavého,ale i tak stojí tento film za shlédnutí vzhledem ke svému formátu. Ve finále nakonec nemáte tolik volnosti, kolik byste si možná mysleli, ale je to zajímavý krok tímto směrem. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (9)

  • Celý film je interaktivní, natočený formou choose-your-own-adventure, kdy divákovi jsou nabízeny volby mezi dvěma možnosti ovlivňující kompletně děj filmu. Kvůli tomuto faktu bylo celkem natočeno přes 5 hodin použitého materiálu, přestože následná stopáž sledovaného filmu má 90 minut. (hansel97)
  • Colin (Will Poulter) pracuje na hře nazvané „Nohzdyve“. Ta názvem evokuje epizodu Nosedive (2016), ve které se pomocí aplikace hodnotí všechny mezilidské interakce. Ta však s počítačovou hrou zřejmě nemá nic dalšího společného. (hansel97)
  • V herní společnosti je na zdi pověšen plakát s robotickým psem, který lovil přeživší ženu během nevysvětlené apokalypsy v epizodě Metalhead (2017). Plakát upozorňuje na počítačovou hru s názvem „METL HEDD“ evokujícím epizodu. (hansel97)

Související novinky

Netflix chystá další interaktivní seriál

Netflix chystá další interaktivní seriál

17.09.2021

Streamovací služba Netflix v roce 2018 nabídla divákům svůj první interaktivní zážitek pomocí epizody Black Mirror s názvem Bandersnatch. V té si lidé mohli na obrazovce sami vybírat, jak má hlavní… (více)

Reklama

Reklama