Reklama

Reklama

Temná legenda 2

  • Česko Městská legenda - Poslední záběr (více)

VOD (1)

Obsahy(1)

Na filmové katedře univerzity Alpine probíhá mezi studenty ´vražedný boj´. Nejlepší filmová ročníková práce získá cenu Hitchcocka a kromě toho tvůrce čeká i angažmá v Hollywoodě. Amy udělá všechno proto, aby cenu získala právě ona. Členy jejího štábu však jednoho po druhém vraždí záhadný vrah. Teď musí Amy odhalit vraha dříve než se i ona sama stane součástí krvavé městské legendy. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (64)

dawe04 

všechny recenze uživatele

Narovinu. Urban Legends je tuctová vyvražďovačka, jež má s původní Městskou Legendou pramálo společného. V podstatě tam o žádné legendy nejde - film si jen vypůjčil název, snad aby vydělal více peněz. Začátek sice začíná slibně - vyoperování orgánů potenciální oběti působí dost děsivě i nechutně, leč poté se strach i nápad z filmu vytrácí. Je ovšem zajímavé sledovat Evu Mendesovou, jak se z pitomých rolí obětí v podřadných hororech vypracovala až do víceméně áčkových snímků (Training Day, Hitch). ()

klerik 

všechny recenze uživatele

Tak táto svižná vyvražďovačka ma presvedčila viac ako jej predchodkyňa. Takto má vyzerať riadna killovačka. Scenár nehýri originalitou, ale prevedenie je super a konečne "mestské legendy" dostali ten správny odev. Skrátka som mal pocit, že sa pokojne môžem prebudiť vo vani plnej ľadu a nemať nejaký ten orgán... ()

Reklama

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Ačkoliv jsem velkým příznivcem slasheru coby hororového subžánru, tak od konce 80 let nevzniklo příliš mnoho dobrých filmů, které by nedělali ostudu svým předchůdcům. Vřískot byl jednou z mála světlých výjimek a vlastně odstartoval novodobou vlnu všemožných teen vyvražďovaček. Jenže většina z nich se jen snažila přiživit na jeho slávě a navíc se jejich tvůrci neštítili prachsprostě vykrádat (okopírovat) některé scény, nebo v horším případě i skoro celou zápletku. No a série Urban Legend (s) je toho zdárným, či chcete-li smutným příkladem. Zvláště pak první dva díly. Již samotná jednička na mě příliš velký dojem neudělala, ale dvojka šla, co se kvality týče ještě mnohem níže. Když jsem si přečetl jméno režiséra John Ottman, nemohl jsem si ani zaboha vzpomenout, odkud já ho jen znám. No a při pohledu do jeho tvorby mi to bylo hned jasné. Tenhle chlapík patří mezi zkušené skladatele a svou hudbou ozdobil nejen známý film.... O to víc mě zklamalo, že jako režisér úplně propadl. Už dlouho jsem neviděl tak jalový slasher, který v sobě až na pár okamžiků neskrýval potřebnou atmosféru a napětí. Popravdě jsem se u sledování dvojky dost nudil. Navíc kromě úvodního mordu, nebyly ani následující vraždy moc zajímavé (o originalitě se nebudeme bavit vůbec). Většinou se vše podstatné odehrávalo klasicky mimo záběry kamer a kromě bolestných výkřiků obětí a trochu krve, nic pořádného neuvidíme. Režisér se sice snažil několikrát šokovat lacinými lekacími scénami a rádoby zvraty, ale tohle prostě nemělo šanci na větší úspěch.30% ()

Shit 

všechny recenze uživatele

První díl sem zatim neviděl, ale dvojka mi přišla dobrá. Podle mě hodnocení tady neodpovídá ani zdaleka kvalitě filmu. Hned od začátku se film rozjede ve velkým stylu a o napínavý scény fakt nouze neni a John Ottman se neštítil ani správně drsně brutálních scén, takže sem se moh podívat na ledviny mozek atd jak vypadaj a na pěknou scénku se psem. Po těhle jatkách se už sice Ottman celkem uklidní a žádný další orgie už moc nenachystal, ale za to se stupňujě pěkná temně strašidelná atmosféra. Jediný co tak trošku film kazí je pointa, ostatně jako u každýho takovýho hororu, sice sem to čekal ještě horší, ale to co scénáristi vymysleli určitě taky neni zrovna geniální kousek ()

Galerie (32)

Zajímavosti (8)

  • Postava Vanessy (Eva Mendes) měla mít původně mnohem méně prostoru. Režisérovi Johnu Ottmanovi se ale líbila natolik, že jí nakonec ve scénáři věnoval pozornosti více. (Avalon820)
  • Ve filmu můžeme vidět na stole profesora Solomona (Hart Bochner) stát obrázek jeho rodičů. Ve skutečnosti se jedná o fotografii rodičů režiséra Johna Ottmana. (Avalon820)

Reklama

Reklama