Reklama

Reklama

Obsahy(1)

3 herečky, 3 pokojíčky, 10 dní a 2458 potenciálních sexuálních predátorů. Radikální experiment otevírá tabuizované téma zneužívání dětí na internetu. Tři dospělé herečky s dětskými rysy se vydávají na sociální sítě, aby v přímém přenosu prožily zkušenost dvanáctiletých dívek online. Ve věrných kopiích dětských pokojů chatují a skypují s muži, kteří je na netu aktivně vyhledali a oslovili. Drtivá většina těchto mužů požaduje sex přes webkameru, posílá fotky svých penisů a odkazy na porno. Děti jsou dokonce vystaveny vydírání. Dokumentární film Barbory ChalupovéVíta Klusáka vypráví strhující drama tří hrdinek alias „dvanáctiletých dívek", pro které se účast na experimentu, od castingu až po osobní schůzky s predátory pod dozorem ochranky, stává zásadní životní zkušeností. Predátorské taktiky se postupně obracejí proti svým strůjcům: Z lovců se stávají lovení. (Aerofilms)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (725)

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Téma dokumentu je sice silný a rozhodně aktuální, přesto se ale nemůžu ubránit pocitu, že tomu něco chybí. Nevím jestli je to tím že jsem viděl verzi 15+ ale dokument ve mě absolutně nevyvolal žádný emoce, což je podle mě špatně. Za snahu a zviditelnění ožehavýho tématu ale i tak dávám 3 hvězdy. Smutný na tom je ten fakt, že se to dělo, děje a dít bude dál a tenhle dokument na tom nic nezmění. ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Něco mi říká, že pana Ústečana ještě uvidíme na Českých lvech. Minimálně nominaci za nejlepší výkon ve vedlejší roli určitě dostane. To, jak na konci všechny poslal do hajzlu a šel v klidu honit na net, bylo fakt od srdce. Hlavně doufám, že s ním neudělají ten plánovaný sequel Orgie na táboře. Myslím, že tato ornitologická přehlídka stačila. ()

Reklama

mchnk 

všechny recenze uživatele

Osobně mi přijde verze Za školou daleko smysluplnější a hlavně efektivnější, obzvláště pro cílovou skupinu, jež jsou skutečná dvanáctiletá děvčata. Tam totiž promlouvají všechny tři, mimochodem naprosto bezvadné, protagonistky přímo k divákům, skvěle popisují veškeré nastalé situace a mile, kamarádsky radí co s tím. Hlavně co v žádném případě nedělat. Je tam vlastně vše základní, včetně nechutných videí, ústečáka, který už asi žádný dětský tábor jen tak nezorganizuje a také výborné Terezino vypořádání se s tím vyděračským zmrdem. Tato verze mi přijde jen jako taková jistota návratu investic. Šok to bezpochyby je, kina vyprodána, i když asi každý divák nad 15 let věděl, co od toho čekat. Stejně jako Klusák, který nepochyboval o tom, že mu lidi přijdou nakupovat do neexistujícího supermarketu, že životem zmatený a na hranici svéprávnosti balancující Daliborek bude žvanit nesmysly v Osvětimi a že na tři krásné návnady se chytí ta největší česká internetová lůza, hledající uspokojení všeho druhu. Opět se tedy u Vítka nemohu zbavit dojmu prvoplánovosti, ale i lehce amatérského přístupu, jenž dosahuje vrcholu při konfrontaci zmíněného vedoucího, přičemž tam byly daleko větší svině, jež by byly schopny jakkoli zneužít nevinnou dívku. Přesto určitou nutnost zobrazení tématu dokumentu nelze upřít, i když forma mohla být preciznější, základní pozitivum tedy osobně vidím ve výběru "obětí", to se režisérské dvojici povedlo na výbornou a holky jim vlastně tzv. zachránily kůži. [Kino Citadela] ()

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

Už hodně, hodně dlouho jsem neviděl film, při kterém jsem měl takové nutkání někomu rozbít hlavu ocelovou trubkou. Tady ano a opakovaně. Zneužívat mentální nevyspělosti malých holčiček je prostě prasárna. Ale komentář je o filmu jako takovém, nikoli o tématu, takže... Jo, je to dobrý, dokonce jsem tady i odpustil Klusákovi jeho "dokumentární" prasárničky, kdy nechá herečky v rolí dvanáctek ležet ve ztemnělém pokoji a smutně hledět do kamery, protože narozdíl od protagonistů jiných filmů dvojice Klusák/Remunda, zde tenhle stav těm holkám věřím (zdravice na babice, okopávající silnici z jiného dokumentu). Škoda, že ve filmu nebylo víc konfrontací ve stylu "my jsme štáb, vy jste úchylnej parchant," protože tohle bylo neskutečně silné završení už tak silného tématu. Jo, hraje to na emoce, ale tady je to tak správně a má to tak být (plus bonus v podobě naprosto přirozeného dojetí nad jediným normálním v tlupě degenerátů). ()

Disk 

všechny recenze uživatele

Dokument V síti je silně emotivní záležitost. Při sledování jsem měl v různých okamžicích přesně ty emoce, jaké Vít Klusák s Bárou Chalupovou nejspíš očekávali. Byl jsem zhnusený, pak jsem se smál, pak jsem byl dojatý, pak jsem nevěřícně zíral. Jeden z nejkomplexnějších Klusákových počinů, které samotný tvůrce bude jen těžko překonávat. Zásadní dílo současné české dokumentaristiky. 10/10 ()

Galerie (45)

Zajímavosti (38)

  • Na film navazovala rozsáhlá vzdělávací kampaň. Její součástí byly projekce pro školy s debatami, vznikl speciální online kurz, nebo videa Desatero zásad. (pornogrind)
  • Snímek V síti se stal nejnavštěvovanějším českým dokumentem všech dob. Dosavadním držitelem rekordu byl Občan Havel z roku 2007, na kterého přišlo do kin více než 163 tisíc diváků. [Zdroj: Novinky.cz] (Duoscop)
  • Premiérové uvedení 10. 3. 2021 na ČT1 sledovalo 1,24 milionu diváků starších 15 let. (rublik05)

Související novinky

Film Zákon lásky do kin vstupuje 5. srpna

Film Zákon lásky do kin vstupuje 5. srpna

08.07.2021

Spolurežisérka úspěšného dokumentu V síti a držitelka Českého lva Barbora Chalupová představuje svůj celovečerní debut Zákon lásky. Tragikomická dokumentární roadmovie sleduje cestu zákona, jenž může… (více)

37. ročník FAMUFESTu právě začíná!

37. ročník FAMUFESTu právě začíná!

26.04.2021

FAMUFEST a jeho 37. ročník již stojí za dveřmi a čekají, až je příští týden vpustí dovnitř. Od středy 28. dubna do neděle 2. května 2021 se v rámci festivalového dění můžete těšit nejen na nabitý… (více)

28. České lvy vyhrál Šarlatán

28. České lvy vyhrál Šarlatán

06.03.2021

Dnes večer byly v rámci svého 28. ročníku uděleny výroční ceny České filmové a televizní akademie (ČFTA), Český lev. Komorní ceremoniál se tradičně odehrál v pražském Rudolfinu, nicméně z důvodu… (více)

Reklama

Reklama