Reklama

Reklama

Legendy filmového plátna, Barbra Streisand a Robert Redford, se před kamerou proměnili v osudem zmítané milence, Katie Morosky a Hubbella Gardinera. V roce 1937 se horkokrevná Katie setká s konzervativním Hubbellem. O necelých osm let později se ti dva znovu potkávají v New Yorku – reportérka levicového rádia Katie totiž špehuje vojenského důstojníka v nočním klubu. Jsou absolutně odlišní a přesto (nebo možná právě proto) se do sebe zamilují a společně odjedou do Hollywoodu, kde má Hubbel pro svého kamaráda, producenta JJ, napsat scénář. Jenže je rozdělí Výbor antiamerických aktivit při svém honu na čarodějnice v roce 1947 – těhotná Katie odmítá mlčet o uvěznění Hollywoodské Desítky, zatímco zrádný Hubbell se rozhodne zachránit svou kariéru. Když se ti dva znovu potkají v průběhu šedesátých let, pocítí Hubbell, nyní televizní scénárista, i aktivistka Katie staré pouto lásky. Jenže se budou muset pořádně zamyslet, jestli spolu opravdu mohou být. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (178)

wosho 

všechny recenze uživatele

Romantické trable dvou mladých, politicky uvědomělých, lidiček. Osudy otravné rudé židovky s plakátem Stalina nad krbem a blonďatého scénáristy se mě vůbec nedotkly. Příběh je otravný, pouze občasný humor film zachraňuje (hlavně úvodní blábolení na stávce studentů) a režie klasika Pollacka je jak ze špatného sna-takto kostrbatě vyprávět jsem ho viděl jen u Firmy. Takoví jsme byli je podprůměrný film, jenž se nebál být ve své době trošku nekomfortní a odvážný. No a to spolu s podařeným českým dabingem made in Nova jsou jediné klady. Nikda více. ()

Pecival 

všechny recenze uživatele

Sydney Pollack natočil docela pěkný film o tom, že když mají dva jiné životní cíle, sny a ideály, jenom těžko s tím něco pohne. V nudnějších pasážích drží nad vodou film hlavně charisma Roberta Redforda, ale musím připustit, že Barbra se také neztratila a některé scény zahrála perfektně (hlavně se mi líbí scéna s telefonem a následné usmiřování). V druhé půlce tomu trochu docházel dech, ale ne zase tolik abych snad měl problém to dokoukat. ()

Reklama

Dont 

všechny recenze uživatele

Krásný snímek o lásce dvou tolik rozdílných charakterů, která prochází těžkými zkouškami právě pod vlivem naprosto odlišného vnímání světa i rozdílného společenského původu. Nebýt pár slabších míst v první půlce, bylo by to na pět hvězd. V druhé půlce přituhne, do vztahu se vkrádá napětí a poté nastupuje nostalgie – začíná to rozmluvou dvou starých kamarádů na lodi o nejlepším roce, ale nic to není ve srovnání s koncem, závěrečná scéna by mohla sloužit jako názorná ukázka definice nostalgie. Zároveň tahle scéna v lecčems předjímá pozdější Pollackovy Vzpomínky na Afriku. ()

Aleee89 

všechny recenze uživatele

Spouštějícím elementem pro to, abych se podívala na tenhle film, byl kdysi dávno seriál Sex ve městě. Těšila jsem se hodně, protože tamější scéna, která variovala závěrečnou scénu z tohoto filmu, mi z paměti doteď nevymizela, byla nabitá emocemi a mi se chtělo řvát. Něco podobného jsem očekávala i od filmu Takoví jsme byli. Jsem však mírně zklamána. Herci byli výborní, titulní píseň je nádherná, politika jako skoro stěžejní téma v romanticko-dramatickém příběhu zaujme, ale jako celek mě tento snímek až tak neoslovil. Nekonaly se výbuchy emocí, dokonce i ten konec mě nechal chladnou. Škoda. ()

LEATHERFAC 

všechny recenze uživatele

Redforda jsem nikdy nemusel - nejspíš nemám rád blonďatý chlapy. Vždycky mi připadal jako takovej ten nudnej hezoun, ze kterýho sou ženský podělaný bůhví proč. Něco jako Hugh Grant. Barbaru naopak rád mám, ale tady ne. Shrnuto: on je nudný suchar, ona hysterická levicivá píča. Film se celkově táhne jak smrad, nic zajímavého se neděje a řeči o americkosovětské politice to zrovna nezlepšují. Od přesunu do Holiwůdu měl film přestal úplně zajímat. Sorry. ()

Galerie (44)

Zajímavosti (15)

  • Restaurace, v které se setkají Hubbell (Robert Redford) a Katie (Barbra Streisand), se nachází v Medberry Hotel v Ballston Spa v New Yorku. (Pavlínka9)
  • Obraz, který visí u Katie doma, a později i ve společném domě Katie a Hubbella, je „Koupající se žena“ (r. 1654) od Rembrandta. (Idée_fixe)

Reklama

Reklama