Scénář:
Tomasz KlimalaKamera:
Bartek CierlicaHrají:
Anna Maria Sieklucka, Michele Morrone, Bronisław Wrocławski, Otar Saralidze, Magdalena Lamparska, Natasza Urbańska, Grażyna Szapołowska (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Zfilmování populární stejnojmenné knihy autora Blanky Lipinské ukazuje Lauru Biel (Anna Maria Sieklucka), úspěšnou hotelovou manažerku, jejíž manžel ale sedí do noci u počítače a jí nezbývá než si vybrat shodného robertka. Na dovolené na Sicílii ji ale zahlédne mladý gangster Massimo Torricelli (Michele Morrone), kterému nedávno zastřelili otce (dost krvavě a před očima). Massimo se do Laury zamiluje, unese ji a sdělí ji, že ji bude 365 dní držet v luxusní vile, dokud se do něho nezamiluje. Tento produkt byl uveden jako první polský erotický film a obsahuje ostře řezané mužské tváře a těla, krásné ženy, bohaté stoly, úchvatnou sicilskou krajinu a moře, luxusní vily a jachty tak, aby byl divák spokojen. (Peabody)
(více)Videa (2)
Recenze (233)
Drsný mafiánský způsob, hodně špatně provedené, Laura jakoby kouřila ptáky na každém kroku a potom dělá že nechce, Massi nebyl vůbec sympatický, příběh nebyl promyšlený. Jediné co se jím skoro povedlo byly erotické scény, ale jinak tenhle drsný způsob prostě byl celý špatně provedený. Nevím co chtěly tímhle Poláci dokázat. ()
Má-li se 365 dní srovnávat s 50 shades, tak odstíny nebyly tak debilní. Měly lepší příběh, postavy a i ty erotické scény stály občas za to. Tady to celé stojí a padá na dominanci Massima, který Lauru chytne pod krkem a slabší divačky už vydávají zvuky úžasu. Sexuální akce jsou tu pořádné asi dvě a z toho jedna je natažená na dlouho, aby oko chtivého diváka bylo uspokojeno. Postava Laury a její herečka je silně nesympatická, moc nedává smysl její chování a Massimo je chvílemi roztomilej s chvílemi dost na přesdržku. Ale dávám jednu hvězdu aspoň za ty břišáky a bad boye, s tím si šplhnul trochu víc, než Dornan. Spíš se mi chtělo většinu filmu smát a ten konec je fakt špatnej.. ()
V první polovině téměř nefunkční příběh bez příběhu a scénáře, ve druhé půli se sesypalo to málo, co film v té první nastavil a ve finále nezbylo vůbec nic. Chtělo by to být jako Padesát odstínů šedi, ale základní problém je v tom, že i slavnější americký film má lepší scénář a je alespoň trochu uvěřitelný. Tady se na sebe nabalují příšernosti, u kterých má člověk chuť si jen ťukat na čelo. Nefunguje herci, kteří vlastně nejsou herci, nefunguje scénář, nefunguje dramaturgie, nefunguje jakákoliv emoce, kterou bych k těm dvěma mohl cítit. Anna Maria Sieklucka je přitažlivá a kameraman očividně věděl jak jí natočit, aby vypadala dobře, ale to je upřímně to jediný, co bych mohl vyzdvihnout. Závěr je dost wtf právě proto, že si divák nemá absolutně jak vypěstovat nějaký vztah. Je mi upřímně úplně jedno jak dopadnou. Po první ještě trochu koukatelný polovině, která byla plná krásných míst a trochu toho neznáma a hry "máš rok na to, aby ses do mě zamilovala", je pak ta druhá jak z obyčejného romantického filmu, kde se dokonce tvůrce snaží i o vtip. Akorát jsem se nesmál a jen čekal až to skončí... A to nepovažuju Padesát odstínů šedi za takový odpad, jako ostatní. Tohle je ale o 2 levely níže. ()
Nádherný, byť na mne trochu moc tmavej chlap, tuctová ženská, trochu erotiky, trocha vášně, lehce živočišna, jinak o ničem. Za mne lepší než padesát odstínů ničeho, ale jen díky nádherným lokacím a kusu pěkného chlapského masa. Jinak chemie mezi nimi nefungovala a hrát tam neuměl nikdo a ani neměl co. Za mne dvě a půl hvězdy za ty erotické scény. ()
Příběh filmíku se točí kolem Laurinky, která tak trochu neví co chce. Zároveň se nudí se svým aktuálním (asi) přítelem (nejsem si jistý, protože jsem asi špatně poslouchal) a proto se nechá unést primitivem z nějaký mocný rodinky, který je ultimátní svůdník a psychouš, který se při ehm ehm styku tváří jak Shrek, když mu někdo cizí strčí patu do bažiny. Guilty pleasure scény fungují, ale čekal jsem toho trochu.. no více. Podtrženo, sečteno, Poláci se posnažili a vyvařili si jednu mini-prsatou hvězdičku. 1/5 ()
Galerie (14)
Zajímavosti (7)
- Keď ide Laura (Anna Maria Sieklucka) zoznámiť Massima (Michele Morrone) s jej poľskými rodičmi, tak sa zvítajú troma bozkami. Z hľadiska kultúry sa jedná o preklep, pretože bozk "na trikrát" je typický pre východných Slovanov a pravoslávnu vieru, pritom Poliaci sú silne orientovaný na západnú Rímsku cirkev a východný obrad sa u nich vyskytuje iba v malom počte v rusínskych dedinách na juhu a juhovýchode krajiny. (Dajman)
- Tvorcovia filmu poznamenali, že film je akoby dospelým moderným pretváraním klasickej rozprávky "Kráska a zviera". (MikaelSVK)
- Okrem Sicílie, kde prebiehala väčšina filmu, sa natáčalo aj vo Varšave a mestečku Niepołomice, neďaleko Krakova. (MikaelSVK)
Reklama