Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Parta ne zrovna úspěšných broadwayských herců rozvíří poklidný život městečka v Indianě, když se zastane studentky, která chce jenom vyrazit na ples se svojí přítelkyní. (Netflix)

Videa (3)

Trailer 3

Recenze (85)

oveckaoa 

všechny recenze uživatele

Projdeme si to po pořádku nějací herci mají neúspěšnou divadelní hru tak hledají něco na čem by si spravili pověst. Chudoba ani války jich nezajímají tak si najdou holku, která je lesba a chtěla jít na maturiťák s holkou a škola jim to zakázala a zrušila i všem kvůli ní ples (k tomu se později dostanu) . Přijedou tam a začnou všechny urážet, že to jsou vidláci , kanibalové a vrahové , socky jelikož nemají hotel s saunou a kvalitním ubytováním pro nich a každému tam nadávat do homofobů a vyčítat jim, že nejsou homosexuálové ani lesby ačkoliv pouze jeden z nich je taky gay. Většinu filmu neznají ani jméno té holky a té její přítelkyni se film absolutně nevěnuje ačkoliv její příběh by mohl být daleko zajímavějším než Emmin. Ten ples stejně uspořádají, ale bez ní a ona jde na ples sama pak je další až na konci se všema ačkoliv je tam 90 procent homosexuálních a lesbických párů tím pádem padá poselství filmu všichni jsme si rovni a je jedno jestli si na kluky nebo na holky . Hudební čísla , když je tam Emma a ta její přítelkyně jsou parádní , když ostatní smrdí to umělotinou jako kterýkoliv díl High School Musicalu navíc jde tam i vidět, že tam jsou profesionálové a pro mě osobně to ztráci na atraktivitě. Co mě hodně vadí je to, že je zde řečeno, že člověk se gayem nebo lesbou hned narodí což je blbost spousta gayů nebo leseb chodí předtím s opačným pohlavím a pak až zjistí, že to není ono . Jinak Nicole Cidman tragická a chvílema vypadá jak zombie mohla by přemýšlet o kariéře v nějakém zombie hororu navíc se neumí ani pořádně obléct ( je smutné, že jsem chlap a vidím to dokonce i já) . Vypustit úvodní hodinu oddělat ty 4 herce z Broodwaye a místo nich to směřovat více na Emmu a tu černošku a bylo by to dokonalé takhle prmarněná příležitost 40 procent. P.s. nevidím důvod proč by měl kdokoliv z csfd dávat bany na komentáře lidem s jiným názorem než oni já taky nesnáším ságu Rychle a zběsile a dávám jim pravidelně odpad a nenadávám na lidi co v tom vidím umění hodné oskara. ()

Torimmer odpad!

všechny recenze uživatele

Šíleně povrchní a opět do tváře si nevidící americký vzkaz světu a sobě samé. Jo, oslavovat jejich "správně" fungující systém (a teď nemyslím jen politický, ale hlavně mentální) a zároveň ukazovat bez smyslu prstíčkem na jeden daný problém v onom systému, to by jim šlo. Ale tohle samozřejmě není problém jen Ameriky, tímhle falešným mesiášstvím trpíme všichni lidi. No, pokud se lituje a hraje na hrdiny, když jde přitom jen o trendy a politiku, vypadá to nějak takhle. ()

Reklama

VanTom 

všechny recenze uživatele

Pestrobarevný kýčovitý kabaret se od prvních minut neomaleně oháněl prvoplánovými LGTBQ tezemi a pod silou jimi mlátil po hlavě tak, že rychle začal být otravný. Nicméně po nečekaném zvratu (školním plesu) se zklidnil, dal prostor karikovaným primadonám se chytnout za nos a projevit i nějakou empatii. Vlastně najednou k problematice přistupoval docela citlivě (tedy na povrchní muzikál), nemluvě o nápaditosti (číslo v obchoďáku). Chytlavost a zpěvnost písniček se také podstatně zvedla. Druhá polovina tudíž výrazně lepší té první. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Ryan Murphy- Úspěšný seriálový tvůrce, scénárista a režisér, který má na kontě seriály jako Glee, American Horror Story, American Crime Story, Feud nebo nedávnou Ratched. Murphy měl ovšem sem tam i příležitost natočit celovečerní film, přičemž naposledy se to stalo v roce 2010 se snímkem Jíst, milovat, milovat, který byl víceméně fajn, Murphy se ale od té doby věnoval především seriálové tvorbě, jehož seriály se dali poznat podle podobného tónu, vypravěčských postupů, práce s vizuálem (především barvami) a faktem, že jakožto homosexuál se ve svých seriálech snaží o propagaci LGBTQ+. Po dekádě tedy Murphy natočil další celovečerák a to tentokrát muzikál The Prom, který vznikl dle stejnojmenného divadelního muzikálu a v hlavních rolí se objeví například Meryl Streep, Nicole Kidman nebo Keegan-Michael Key. Na standardy Ryana Murphyho jde ale ve finále o příliš poklidný muzikálový dýchánek, který ve finále rozhodně nebude řadit mezi nejvýraznější filmy roku. A to je na Ryana Murphyho prostě škoda. Seriál Glee mě nikdy kdovíjak nechytl (některá hudební čísla jsou ovšem opravdu paráda), právě seriály American Horror Story, American Crime Story či Feud ale z Murphyho udělali mého nejoblíbenějšího seriálového tvůrce, jehož antologické seriály fungovali jako někdy napínavá, někdy historický poučná, především ale vždy řemeslně zajímavá a především byli skutečně vtahující. Dalo by se polemizovat nad tím, že Murphy možná někdy šel až přes čáru, právě v tom ale tkvělo jeho kouzlo a třeba právě seriál American Horror Story již dekádu těží z toho, že nadále dokáže překvapovat i přesto, že můžete žít v dojmu, že již máte celý seriál prokouknutý. Možná i proto jsem od The Prom nečekal klasický muzikál a především vidím problém v tom, že bych velmi snadno uvěřil tomu, že tenhle film vlastně Murphy nedělal. V muzikálových škatulkách je totiž vlastně až příliš obyčejný. Některým číslům nechybí živelná taneční choreografie, některé písně zase mají skutečně chytlavý text. Ve finále ale žádná píseň jednoduše v hlavě neutkví a nepomůže ani to, že Meryl Streep nebo Nicole Kidman již mají s filmovým muzikálem své zkušenosti (Moulin Rouge, Mamma Mia) a své schopné hlasivky od té doby neztratili. Ani oni dvě a celkově velmi solidní casting (debutující Jo Ellen Pelman v sobě nemá určitě má), který čítá i Keegana-Michaela Keye v pro něj velmi netradiční poloze, klasicky nevýraznou Kerry Washington nebo až příliš výrazného Jamese Cordena nezachrání fakt, že je tenhle muzikál vlastně velmi snadno zapomenutelná záležitost a víceméně praštěná věc až trochu příliš. Dává ovšem smysl, proč právě tento muzikál tolik sedl Murphymu. Muzikál totiž pojednává o Coming outu a Murphy, který si tak kdysi prošel stejnou věcí tak tohle téma dokáže věrohodně zpracovat do filmové podoby. Díky faktu, že si najmul schopného kameramana Matthewa Libatiquea navíc tento film vypadá krásně, opět se tu neskutečně vyhrává s barvami a je to dost možná nejpestřejší film roku. To samotné ale ve finále stejně nestačí. Ve finále je jedno jestli si Libatique vyhrává s pozadím, nasvícením nebo kamerovými průlety, když ve vás stejně neprobudí pocit, že koukáte na muzikálovou filmovou událost roku. Nebo alespoň muzikál, který byste byli ochotni zkouknout kdykoliv znova. Na to je možná až příliš dlouhý (délka lehce přes 2 hodiny působí jako věčnost) a především mu víceméně po první velmi zábavné půlce (úvodní číslo naláká solidně) dojde dech. Tenhle muzikál navíc nemá kdovíjak zajímavé charaktery a těch postav je navíc možná tak moc, že jich je až příliš. A především vám snad skutečně krom první písně žádná neutkví v hlavě, což beru jako hlavní problém. Má to solidní vizuální stránku, choreografie je fajn, herci se snaží. Jenomže to celé je dohromady tak přepálené, že to nefunguje dohromady a především ten film nemá kdovíjak pamětihodné písně a ve finále ani samotné hudební pasáže. Chvílemi je to skutečně potěšujícím způsobem praštěné, ve finále je ale tenhle muzikál možná až příliš ukázněný a skutečně se na něj snadno zapomene. Netflix a HBO Max (Let Them All Talk) v jednom týdnu nasadili oba jeden film s Meryl Streep, HBO Max v tomhle ohledu vyhrálo a přesto tenhle muzikál bude pravděpodobně na Netflixu větší hit než Mank. To je prostě v prd...! () (méně) (více)

Dale 

všechny recenze uživatele

Vyzerá to, že tu pôjdem riadne proti prúdu, ale je mi to jedno. Takýto úžasne pozitívny film som v tejto dobe potreboval. Vyvolal vo mne toľko rôznych emócií, ako už dávno žiadny iný. Aj keď nejaké slabé miesta to malo, tak v závere ostali len superlatíva ako WONDERRFUL, EXTRAORDINARY, AMAZING. Jednak čo sa týka vizuálu, ktorý hýri toľkými farbami, že je to pastva pre oči, tak hudobne - všetky piesne boli úžasné a mám jednoznačne nový obľúbený soundtrack, ale hlavne čo sa týka posolstva, ktoré by sa mohlo zdať v dnešnej dobe už zbytočné (hlavne v US), ale zjavne to zbytočné nie je, práve naopak, je to veľmi potrebné, hlavne v našich končinách a väčšine postsocialistických štátoch. Kiež by sa názory ľudí dali zmeniť k lepšiemu jednou pesničkou, ako to bolo tu (to je jedno z tých slabších miest). ()

Galerie (25)

Zajímavosti (8)

  • Natáčení bylo zahájeno 11. prosince 2019 v Los Angeles. Avšak 12. března 2020 byla výroba pozastavena kvůli pandemii COVID-19. Výroba filmu byla poté obnovena 23. července 2020. (PamPero 1)
  • V jedné scéně si Barry (James Corden) stěžuje, že ještě nedokázal získat jedinou cenu Tony (nejvýznamnější divadelní cena), a že je unavený z neustálého nezdaru. James Corden, představitel Barryho, je přitom jediným z ansámblu, který ve skutečnosti cenu Tony vyhrál. (jezurka42)
  • Barry (James Corden) v jedné scéně říká, že Dee Dee (Meryl Streep) si již tak svou pošramocenou image poškodila svým hysterickým výstupem v divadle Longacre. Právě v tomto divadle si odbyla originální broadwayská produkce muzikálu „The Prom“ svou premiéru a hrála se zde až do derniéry. (jezurka42)

Související novinky

Netflix ovládl nominace na Zlaté glóby

Netflix ovládl nominace na Zlaté glóby

03.02.2021

Dnes odpoledne byl zveřejněn kompletní seznam nominací pro 78. ročník Zlatých glóbů. A stále výrazněji se ukazuje, že streamovací služby v těchto oceněních upevňují svou pozici. Netflix si letos… (více)

Reklama

Reklama