Reklama

Reklama

Obsahy(1)

SuperStar je zpět! Poprvé v historii nejoblíbenější pěvecké show v Čechách a na Slovensku usedne za porotcovský stůl hned pět velkých osobností česko-slovenského showbyznysu: moderátor a showman Leoš Mareš, zpěvačka a finalistka 1. česko-slovenské SuperStar Monika Bagárová, skvělá herečka Patricie Pagáčová, výjimečný muzikant a bavič Marián Čekovský a legendární Paľo Habera. Buďte společně s nimi na začátku hledání nové SuperStar! (TV Nova)

(více)

Recenze (60)

fixaman 

všechny recenze uživatele

SuperStar našla nové dno. V porotě sedí převážně nezpěváci (když Habera zpíval Shallow, propadal jsem se hanbou) a k nim navíc jeden rádoby komik, který umí jen špatně recitovat, ale hodnotí lidi nejpřísněji. Zcela nejnesitelnější je ale Patricie, která se zcela očividně postiženým lidem nepokrytě směje, hází znechucené pohledy, když někdo neodpovídá jejím módním požadavkům a která by si zasloužila pořádně profackovat, aby se probrala. Je to typ holky, která ve škole šikanovala slabší a očividně z toho nikdy nevyrostla. Z lidí jako je ona je mi fyzicky zle. K tomu přidejte rasistické a homofobní komentáře porotců a je vymalováno. Takhle fakt ne. V roce 2020 očekávám od televizní zábavy vyšší úroveň. ()

Toka 

všechny recenze uživatele

Superstar je reality show a přesně tak je k tomu potřeba přistupovat. Jako hudebně založenému člověku se mi u toho skvěle relaxuje a leckdy i někteří zpěváci potěší mou hudební duši. K formátu není co dodat, ten přináší vše, co by člověk od podobné soutěže mohl chtít. Casting s dobrými i špatnými výkony, dynamické čtveřice, doplňující se dvojice, solo s kapelou. Víc toho opravdu nepotřebuju. Vypadá to, že díly jsou o něco více sestříhané, aby se natáhl čas, než začnou živé přenosy a skončí karanténa. Co se týče poroty, tak za mě je to jeden z nejlepších výběrů, který kdy Superstar měla. Překonat ho mohlo snad jenom trio Osvaldová, Soukup a Hejma. Palo Habera je jako porotce v podstatě už nutností. Jestli o něj Superstar někdy přijde, tak je to její konec. Habera je velmi charismatický člověk a hodnocení jsou bez výhrady objektivní. Monika Bagárová si sama soutěží prošla a přináší pohled, který ostatním porotcům může uniknout. Novým objevem je bezpochyby Marián Čekovský. Jeho roli po těch pár dílech vnímám podobně jako u Pala. Marián by se měl stát trvalým osazenstvem. Svým profesionálním vhledem a lidskostí skvěle doplňuje ostatní porotce a kontrastuje s Palem. Aby toho nebylo málo, tak občas na klavír doplní zpěváky a to je vždycky radost poslouchat. To bychom měli hudební křídlo. Patricie Pagáčová je hodně kritizovaná a dle mého neprávem. Je terčem kritiky převážně z toho důvodu, že není hudebně založená. Jenže tuhle soutěž, celé finále s deseti zpěváky nerozhodujou lidé jako Marián nebo Palo, ale právě obyčejní lidé hudbou nepolíbení, jako je Patricie. A přesně proto do té poroty patří. Její úkol je hodnotit soutěžící i podle prachobyčejných sympatií. Tento kvartet doplňuje Leoš Mareš, který se z pozice moderátora přesunul do pozice porotce a podle mého to byl skvělý tah produkce. Leoš má dostatek sebereflexe na to, aby věděl, kde je jeho místo. A to vyplňuje naprosto přesně. Z části porotce, z části moderátor. Tím, že sedí v porotě, tak si mnohem častěji utahuje ze svého hudebního "talentu" a odlehčuje atmosféru jak pro diváka, tak pro samotné soutěžící. Tuto roli dělá z pozice porotce překvapivě lépe, než jí dělal jako moderátor. K samotným soutěžícím se mi hledá cesta o něco hůře, než v posledním ročníku z roku 2018. Trvalo to v podstatě až do finále, kde se to úplně otočilo. Z finálové pětice jsem to přál čtyřem z nich. Celkově vzato, když přimhouřím oči nad zkrácením formátem živých přenosů nebo produkčních failů, byla tato řada nejvíce autentickou záležitostí za celou dosavadní šestnáctiletou existenci soutěže. Některé ročníky mi splývají, tenhle si budu jednoznačně pamatovat. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Každá série přinese nějaké milé oživení, ať se to samozvaným intelektuálům líbí nebo ne. Tou největší novinkou je bezesporu počet porotců, který se navýšil na pět. Naposledy bavil pohotový Matěj Ruppert, letos to vypadá na muzikanta Mariána Čekovského, který prostě „ví a zná“. Habera se dál nebojí pravdy, kritizovaná Patricie Pagáčová je přirozená a bezprostřední a jen debil od ní může očekávat odborné hodnocení zpěvu. Showbyznys je o řadě dalších aspektů a je potřeba i jiný pohled. Porce zesměšňování nesoudných soutěžících je naopak podstatně menší. Pravidelným divákem se nestanu, ale s vínem se to dá, navíc všem erudovaným chytrákům troufám poradit jednoduchý návod – tlačítek na televizním ovladači je dost. Jsou mnohem škodlivější formáty televizní „zábavy“. ()

topi80

všechny recenze uživatele

Jak má člověk brát trochu seriozně soutěž s takovou porotou? Habera v pořádku, ale už je tam asi postopadesáté a nejméně už stočtyřicetkrát všechno řekl. Už tomu nemá co dát. Mareš sice není zpěvák, ale respektuji, že jako člověk zběhlý v showbyznysu asi nějakou kompetenci k výběru čehosi, co se má stát "superstar" v plakátovém slova smyslu má. A ten zbytek? Komparzistka z nekonečných seriálů, týpek, o kterém nikdo v životě neslyšel, a neznámá zpěvačka, která své největší chvíle slávy prožila, když se této soutěže také účastnila? ()

ForGump odpad!

všechny recenze uživatele

Připadal jsem si jak na nějaké silné droze. Opravdu mě zaráží, co chtějí tvůrci říct tou absolutně neorganickou porotou. Jakou kvalifikaci mají rozhodovat o zpěvu Leoš Mareš nebo herečka Patricie Pagáčová? Před startem jsem si to omlouval tím, že z Mareše se stane později ten přísně utajovaný moderátor, ale to asi nebude, pak jsem si nalhával, že bude nějak přes ty social media Instagram, což zní jako blbost samo o sobě. Nevím, asi bude dělat humor. Nechápal jsem nic. Čekovský evidentně také něco nitrožilně požil, jinak nevím, proč vydává stále nějaké dementní zvuky. Habera chvílemi na to také vypadá a to až tak, že nadměrně používá spojení ''brutálně NE'' či zapomíná, že není v soutěži ČS má talent a není Jaro Slávik. Nejvíc ale fetoval štáb, střihač a scénárista, kdy přivádějí snad pouze samé exoty či divné klony Štikových, relativně zajímavé lidi posílají domu a hoptaunfanjouap pošlou do dalšího kola (ukázalo se o co tady jde a nejde) a absenci moderátora nahrazují zvláštními videi porotců chovajících se jako orangutani. SuperStar is fucked. 10% ()

Galerie (33)

Zajímavosti (7)

  • Závěrečný finálový díl soutěže Superstar sledovalo v průměru víc než milion diváků starších 15 let. Byl to nejlepší výsledek nedělního večera. (TheSlezy)
  • Poprvé v historii mohli použít soutěžící kromě kytary také klavír. (TheSlezy)
  • „Když nabídka na SuperStar přišla, tak jsem věděla, že lidé budou řešit to, že nejsem zpěvačka, že se jim to nebude zamlouvat a budou si klást otázku, proč tam jsem. Taky jsem si ji kladla. Ptala jsem se, co tam vlastně budu dělat. Produkce mi ale vysvětlila, že chtějí, abych byla hlas lidu, abych tam přinesla přirozené a bezprostřední reakce, že se ode mě neočekává odborné hodnocení zpěvu. Na to jsem si řekla, že to mi dává smysl. Teď se jen děje to, co jsme očekávali. A když si vezmu, že moje práce je vyvolávat emoce, tak je vlastně dobře, že to lidé řeší,“ prohlásila Patricie Pagáčová poté, co se na ní snesla kritika za její výkon v porotě. (Duoscop)

Reklama

Reklama