Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Romantická hudební komedie o lásce, přátelství a smíření, natočená k oslavě osmdesátých narozenin Evy Pilarové. Příběh odehrávající se převážně v malebném prostředí prvorepublikové plovárny skýtá mnohá překvapení v podobě nečekaných výkonů hereckých a pěveckých hvězd, které tímto vzdávají hold dámě českého swingu. (Česká televize)

Recenze (59)

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Doposud jediný film Jakuba Wehrenberga nedopadl dobře. Kdo ví, proč byl zvolen zrovna tento režisér. Nutno si uvědomit, že taková legenda jakou Eva Pilarová byla, je a bude si jakoukoli hudební poctu jistě zasloužila. O to smutnější je, že šlo o takový paskvil. Nikdo si totiž evidentně nedal práci s vymyšlením dobrého příběhu, který by mohl stát v popředí na pozadí legendárních šlágrů slavné zpěvačky. Pro mě opravdu není důstojné, když Zofie Dares zívá a v ruce drží párek v rohlíku. Celkově ty hudební čísla nejsou promyšlená, nedávají hlavu a patu. O tanečních číslech, z nichž některé kreace se dají hravě označit jako dost bizarní, to platí dvojnásob. O co lepší by byl kupříkladu příběh dámy vracející se z emigrace a vzpomínající na místa a osobnosti, které jí formovaly na pozadí celého jejího života a českých dějin. Vždyť Eva Pilarová zažila válku, byť malinká. Pamatovat si ale musí na tvrdá 50. léta, okupaci, pak normalizaci a euforii při revoluci. Mohl z toho být velký příběh s řadou skvělých písní úžasných interpretů. Tohle mi svou sladkobolností připomínalo V peřině, jenže to byl snímek pro děti. Proč řada herců, z nichž nejpatrnější je to na Ondřeji Brzobohatém a Taťáně Kuchařové tak přehrávají? Jaký smysl měla postava Evy Holubové? To je špatná režijní práce. Nacpat do snímku za každou cenu hvězdy, aby to mělo šmrnc ale nedává smysl. Kvalita by měla vyhrát nad kvantitou. Žel Bohu nikdo nemohl vědět (nebo to naopak tušili?), že Eva Pilarová napsala tímto filmem a rokem dokončení snímku svou poslední kapitolu života. ()

Olík 

všechny recenze uživatele

Ten budu černý jak Batmanovy slipy a rovnou bez mučení uznávám, že se to možná ani nehodí, ale kdyby se tohoto uvedení dožila paní Eva, tak to s ní stejnak sekne. Tohle si „Pilarka“ nezasloužila….více než dárek k narozenímám či vzdání holdu nesmrtelné legendě tahle laciná estráda připomínala speciální díl Ulice, dvacet let starý Novácký Silvestr nebo kocoura Garfielda na ledě. Co to jako mělo být? Na okně seděla Brzobohatá a venku štěkal Gregor? Tohle opravdu ne….tohle se nehodilo!!!!!! ()

Reklama

Infalín 

všechny recenze uživatele

Začátek zřejmě určitě hodně diváků odradil. Připomněl mi první díl Rodinných pout, nebo spíš nějaký sportovní přenos. Asi na to měli málo času. Uspávající kamera, přehršel epizodních rolí, Vondráček drze zpívající Matušku. Rozpadlo se to na prvočinitele. Ale zhruba od 20. minuty se začal rýsovat nějaký děj a dívat se na to už dalo. I kamera se zlepšila. Nakonec se z toho vyloupla hudební, přiměřeně naivní inscenace. A zazpívala i sama Eva Pilarová. P. S. Líbil se mi nápad s hvězdným obsazením. ()

Frameline 

všechny recenze uživatele

Tento pořad se měl původně vysílat na Silvestra, tam by nejspíš patřil. ČT s nasazením přišla až na počest odchodu paní Pilarové a ukázalo se, že nejednoznačné žánrové uchopení je omyl. Nešlo ani o satiru, ani o revue, ani o hudební film. Největší problém je ve scénáři, pak v režii a také v obsazení. Když zpívala Bára Basiková skladbu Poklad ze Zločinu v šantánu, pozvedla pořad o několik pater nahoru, stejně tak Vojtěch Dyk v duetu s paní Pilarovou v kultovním Montiho čardáši, včetně malého štípnutí do Heleny Vondráčkové při ladění rádia a hledání "dobré hudby". Špatný nebyl ani Petr Vondráček, který ctil žánr, ale, bohužel několikrát působil mimo - ne vlastní vinou. Ostatní jaksi neměli co hrát, scénář byl nevtipný děravý, postava Evy Holubové zbytečná a bez oblouku (přišel její partner nebo ne?) - možná se řada nelogičností stala ve střižně, každopádně výsledek byl nelichotivý jak pro tvůrce, tak zejména pro příležitost, k jaké byl do vysílání nasazen. Kdyby ČT připomněla odkaz jedné z největších ikon Semaforu a české populární hudby sestřihem toho nejlepšího, udělala by lépe. Byl to zřejmě pokus o novou verzí muzikálové série Písní pro Rudolfa III., ale k tomu jaksi autorům scházela invence i šťastná ruka v obsazení. ()

slavo75 

všechny recenze uživatele

Zámer mali tvorcovia asi dobrý - legenda takého formátu, akým bola Eva Pilarová, si "tribute" film zaslúži. Realizácia tohto dielka však vo výsledku nepôsobí najlepšie. Celé je to také nemastné, neslané, miestami hrozne silené, bez výraznejšieho nápadu. A nezachránila to ani vcelku originálna a široká zostava známych umelcov, ktorí boli ochotní sa tam doslova iba mihnúť. Škoda, lebo dalo sa z toho vyťažiť omnoho viac. Ešte aj hudobné čísla boli nevýrazné a mdlé. Milo ma prekvapila v epizódnej úlohe Bára Basiková. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (2)

Reklama

Reklama