Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Řekové říkají, že jenom ženy, které omyly své oči pláčem, mohou vidět jasně. Pro Manuelu toto přísloví neplatí. Té noci, kdy auto srazilo jejího syna Estebana, pláče, až jsou její oči úplně suché a současnost i budoucnost splývají ve vzdálené temnotě. V hlavě se jí promítají poslední zápisky jejího syna. „Dnes ráno jsem prohlížel máminu ložnici, až jsem našel svazek fotografií. Všechny byly v půli přestřižené. Předpokládám, že tam byl můj otec. Mám ten dojem, že právě tato půlka v mém životě chybí." Matka mu nikdy neřekla, kdo byl jeho otec... ovšem hledat v Barceloně muže jménem Lola není vůbec snadné... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (292)

Radko 

všechny recenze uživatele

Sonda do ženskej duše a do vzťahov, ktoré ju napĺňajú, vyprázdňujú, zraňujú, tešia. Horkosmiešne dialógy v smutnom príbehu matky, vracajúcej sa na miesta, ktoré kvôli tehotenstvu kedysi opustila, na kde sa ako zrelá matka vracia. Optimistické vyznenie je namieste, napr. ako útecha pre všetky ťažko životom skúšané a predsa nesmierne životaschopné žienky. Negatíva vidím vo ventilovaní si režisérových osobných problémov prostredníctvom podivných rodovo nevyhranených postáv, zdôrazňujúcich práve svoju inakosť zasadených do limonádovej príbehovej štruktúry telenovelového typu. A toto sa opakuje do omrzenia takmer v každom Almodóvarovom filme. ()

nascendi 

všechny recenze uživatele

Nechcem a ani nemôžem sa pridávať k zástupom obdivovateľov tohto filmu a vlastne celého diela Pedra Almodóvara, nakoľko je tento film považovaný za jeho vrcholné dielo. Napriek tomu, že sa ani v najmenšom nepovažujem za moralistu, nemám záujem sledovať telenovelové osudy transvestitov, lesbičiek, prostitútok, feťákov a inej zberby a hľadať v tom umenie. Pre mňa bolo umením tento film vôbec dopozerať. ()

Reklama

major.warren 

všechny recenze uživatele

Nádherné vyjádření obdivu a lásky Všem ženám bez rozdílu. Pedro Almodóvar a jeho kultovní film. Geniální nápad, výstřední postavy, propletené osudy, absurdní pointa, životní paradoxy, vše tradičně barevně sehrané, skvěle zahrané (Penélope Cruz a Cecilia Roth jsou na Oscara), doplněné krásnou hudbou Alberta Iglesiase. Hluboké drama a silný zážitek. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Neveselý film o neveselých životech lidí, kteří za žádnou cenu nemíní smutnit. Vše je podáno bez skrupulí, takže divák občas klopí oči studem. Pedro Almodóvar, to je sázka na jistotu, jeho filmotéka se tu slušně červená. Trošku chaos v těch jménech, puritánům možná nemusí úplně sednout problematika drogově závislých prostitutek a transvestitů, ale to už je jejich problém... ()

Davered 

všechny recenze uživatele

Pořádně cynická rána! Ten film není rozhodně "hluboce lidský" ani "dojímavý", naopak - paroduje všemožná latinsko-americká melodramata a telenovely (ale i třeba takový Playtime). Bohužel většinu své stopáže jen nudí dlouhými dialogy... Posledních cca 10 minut je ale opravdu legračních, a proto nakonec za neutrální 2*. Snad přístě... ()

Galerie (69)

Zajímavosti (17)

  • Agradův (Antonia San Juan) monolog vychází ze skutečné příhody, kdy jednou v argentinském divadle selhala elektronika a režisér zrušil představení. Herečka Lola Membrivesová se tehdy publiku nabídla, že pokud zůstane, bude jim vyprávět o svém životě. (džanik)
  • Úvodní scéna s autonehodou je parafrází úvodní scény filmu Premiéra (1977). (garmon)

Související novinky

Miniprofil Pedro Almodóvar

Miniprofil Pedro Almodóvar

04.01.2007

Stačí říct \"Mluv s ní\" a každý, kdo se alespoň sem tam otře rukávem o pokladnu kina, ví, že jde o jeden z nejlepších filmů režiséra Pedro Almodóvara. Kino Aero nám v režisérově miniprofilu během… (více)

Reklama

Reklama