Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Někdy vás život náhodně dostane do situace, kterou nečekáte, ale musíte se s ní vyrovnat jako chlap! Nataša a Dominik se neplánovaně stanou rodiči. Nataša, úspěšná designérka hraček pro děti, dokáže rodinu lépe finančně zabezpečit, a tak se dohodnou, že hlavní část péče o novorozence převezme jako otec na mateřské dovolené Dominik. Ten přistupuje k úkolu s poněkud naivní představou, že mu poskytne dostatek času napsat konečně knihu, kterou dlouho plánuje. Chyba lávky! Dominik musí vynaložit veškerou vynalézavost, aby během prvního roku vůbec zvládnul péči o malého Čeňka, z níž se chvílemi stává boj o přežití. Díky soužití s malým človíčkem však také objeví, kolik podob může mít láska… (Cinemart)

(více)

Videa (4)

Trailer

Recenze (270)

zette 

všechny recenze uživatele

Madla s Voriskovou mam rad a jak jsem videl velkou reklamu na tento film, kdyz sel do kin... Tesil jsem se, az ho uvidim. O to vetsi bylo me zklamani. Denik neobsahuje nic, co by si mel divak v pameti trvaleji uchovat. Nezaujme hereckymi vykony, dejem, rezii ani vtipem. Dalsi z tech zbytecnejsich filmu. ()

VanTom 

všechny recenze uživatele

Rádoby moderně "nad věcí" rodinná komedie k obětavému pečování o maličkého pekelníka neříká nic objevného a svěží, trefné, leckdy až cynické glosy často přetavuje do upachtěné grotesky. Záměrně, ovšem skutek spíš utek. Sympaťák Jiří Mádl veškeré "pády" ustává s přehledem, proto také v průběhu hezky funguje (ne)racionální znovunavazování romantického vztahu s příjemnou Terezou Voříškovou. ()

Reklama

movieband 

všechny recenze uživatele

Hodně příjemný a vtipný film. V hodně věcech se člověk vidí, u jiných se zas mlátí smíchy, u jiných ho zahřeje. Chemie mezi panem Mádlem a paní Ramba je hodně věrohodná. Kdyby člověk nevěděl, z jejich rozhovorů, že jsou přátelé, to rodičovství by jim člověk věřil. Příjemná oddechovka. Cameo autora moderního fotra pobavilo. P.S. S hodnocením moc nesouhlasim. Konečně trochu jiná komedie. Mezi všema romanťárnama z vesnice nebo města je tohle příjemná změna. ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Deníček moderního fotra oplývá sympatickým hereckým obsazením, uvěřitelnými výkony a veskrz milým zpracováním, které potlačuje všudypřítomnou předvídatelnost v rámci vývoje děje i postav. Tereza Ramba byla skvělá, Mádl se až nezdravě často tvářil jako "bezzubka", ale "vájnot", a rodiče s ex-amantem byli fajn. Celkem mě zaujal nápad s plyšáky a diktafonem - slušná reklama pro hračkáře. Věřím, že rodiče si Deníček užijí o to více, protože na rozdíl od bezdětných lidí (viz já) toto zažili či právě zažívají. Lepší tři hvězdičky! ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Jiří Mádl a Tereza Ramba si užívají radosti a starosti se svým narozeným plodem lásky - synkem Čenkem. A těch starostí je o poznání víc. Společné soužití, neřkuli klasické manželství, je přinejmenším dočasně vyloučeno, tudíž oba uzavřou vzájemnou dohodu spočívající v tom, že ze žurnalisty Dominika se na celý rok stane fotřík na plný úvazek, než odjede za speciálním studiem do Anglie, kdežto mamča Nataša se bude moci nadále věnovat své prosperující práci designérky hraček v prestižní firmě. A když vám neustále dítě nechce spát, řve na celý byt, únavou vám z každodenních povinností o jeho péči klesá chlouba i každý chlup na těle a největším zážitkem je procházka s kočárkem, zrodí se v hlavě rozmrzelého fotříka nápad sepsat o svých "pekelných" zážitcích internetový blog. Společníkem se pak na dlouhé měsíce stává diktafon, který zaznamenává poznatky mužské výchovy, a děda, ochotně přepisující hlasový záznam do psané podoby. Hlavní, s čím jsem se v souvislosti s filmem byl nucen vyrovnat, byla skutečnost, že autorem námětu je chlap. Ten chlap se pod své dílo, jež má literární původ, dokonce podepsal a doufám, že se skutečně jmenuje Dominik Landsman (ve filmu je k vidění v mini roli mlčícího taxikáře). Patrně je to jedinec dostatečně příčetný, ovšem svoji uvědomělostí nemálo připomíná literární elaboráty afektovaných žen v domácnosti, které pyj znají z vyprávění a svými postřehy na dálku hormo(nenormál)nálně rozesmávají  jednoduše smýšlející nakynuté hospodyňky. Normální chlap by takové knižní dílo sklapl po pár stránkách. Film se k mému podivu dal strpět. Vtipný jej moc neshledávám, je svojí skladbou a obsahem dost jednotvárný. Navíc zvolená image Mádla je naprosto otřesná, omšelý muž, brýle a nevzhledný vous, atraktivní Ramba by v reálu o takový hnus ani pohledem nezavadila. Mádl občasně dokáže být vtipný, a když nasadí svůj nakvašený výraz, je neskutečně šeredný. S Rambou jim to esteticky neladí, ovšem herecky válcují zbytek osazenstva. Vedlejší postavy totiž nejsou nikterak zajímavě posazené. Výskyt Lukáše Hejlíka coby expřítele a pracovního kolegy Nataši, větřícího svoji druhou šanci, není scenáristicky příliš propracovaný. Rodiče Dominika ztvárnila již tradičně obsazovaná manželská dvojka Pavla Tomicová a Ondřej Malý a také zrovna komediálně nestrhne. Malý ztvárnil bývalého hokejového trenéra, který ve svém vnukovi vidí budoucí brankářskou naději, což je na jeho účinkování to nejvtipnější. Rodiče Nataši hrají Lucie Benešová a Roman Zach, těm scénář nepřivodil žádný komediální náznak, jsou ve filmu úplně zbyteční a museli by se stát rodiči Ramby ve velmi brzkém věku. Režisér Jan Haluza se spojil scenáristicky s Marcelem Bystroněm, a režíruje dvojím způsobem - kvalitně i nekvalitně. A ten nekvalitní způsob natočení některých scén ruší ty sympaticky a povedeně natočené scény a pasáže. Katastrofální jsou kupříkladu scény natočené z perspektivy batolete, natahované ručičky plačícího dítěte jsou evidentně umělé, Mádlovi na obličeji přistávají zbytky odvrženého jídla, také dětský zásyp a moč, což je samozřejmě poznatelné, že autorem nebylo mimino, nýbrž asistence režie. Šílená je i scéna, kdy Mádl tryskem jede na koni po silnici, aby dohnal svoji milou, která ujíždí v taxíku, což mohlo být i vtipné. Jenže následná pointa vtipnost zcela zadupe. Charakterově jsou obě hlavní postavy poměrně rozličné. Dominik působí, že děti nemá rád, je však naprosto průhledné, že postupně svým otcovským povinnostem zcela láskyplně propadne. Nataša je hodná až nenáročná, pysky si kariérně začne hníst až posléze, skoro to vychází až na závěrečné kolo filmu, a jedním dítětem tahle dvojice nekončí. Ondřej Brousek hudebně zabrousil až k hudebním doprovodům rodinných filmů Chrise Columbuse, kde notová osnova vyznívá podobným způsobem. Debut to není nikterak pozoruhodný, ale ani zavrženíhodný. Prostě výsledek třeskutě nepobaví, zejména mužskou část publika. 5/10 () (méně) (více)

Galerie (42)

Zajímavosti (13)

  • „Na nabídku režírovat Deníček moderního fotra jsem reagoval podmínkou, že si chci scénář napsat sám podle sebe, abych do něj mohl otisknout právě své osobní pocity a prožitky z otcovství, a producent Ludvík Mareček mi v tomto dal až překvapivou svobodu,“ řekl režisér a scenárista filmu Jan Haluza. (SONY_)
  • Skutečná manželka a syn Dominika Landsmana se nejmenují Nataša a Čeněk, jejich skutečná jména dlouhodobě drží v tajnosti. Stejně tak jeho syn ve skutečnosti nemá dědečka v kouzelné zemi Sedmimoří, jak je uvedeno v knize „Lapuťák a kapitán Adorabl“. (vojtaruzek)

Související novinky

Finále Plzeň až k jádru českého filmu

Finále Plzeň až k jádru českého filmu

10.09.2021

34. ročník filmového festivalu Finále Plzeň se letos opět uskuteční na podzim. České filmové žně začnou 24. a skončí 29. září. Do kin od léta míří řada nových snímků a Finále je nabídne pohromadě… (více)

Reklama

Reklama