Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (665)

amirgal 

všechny recenze uživatele

Některé filmy, a patří mezi ně celá Troškova trilogie, si pro mne zachovaly jakýsi přídech uvolňující se politické atmosféry, kteréžto uvolnění se dostávalo do souvislosti s mým sebeuvědomováním v dětském věku. Byly to filmy, v nichž se postupně, tak jak byly postupně natáčeny, objevovaly věci, které pro mne byly dosud jakési mlhavé tabu. Zároveň jsou krásným svědectvím o tom, jak se do našeho středoproudu otiskl stav tehdejší společnosti. To je ostatně důvod proč nedávám žádnému z těchto filmů, jejichž kvality mi nejsou blízké, nějaké radikálnější hodnocení. Slouží mi jako vzpomínka, otisk, reflexe absurdity, s níž jsme byli konfrontováni. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Jednoznačně nejslabší díl celé trilogie. Dlouho jsem mu nemohl přijít na chuť, ale s přibývajícími stále hloupějšími novými českými komediemi jsem si uvědomil, že až tak špatný díl to není. Kdo spal u moře, ví, jak pravdivá slova jsou: Ty cikády řvou jako krávy! A živelné zájezdy Čechů do Itálie vypadaly přesně tak, jak ukázal Troška. Mnozí už na to ale neradi vzpomínají. Ještě více mě při dalších sledováních zaujala jakási ironická nostalgie. Když Matoušková řekne: Zlatý komunisti, ty po mně nikdá nic nechtěli, a kdyby mně to na hlavu spadnout mělo, bylo jim to jedno...., jednoho až zamrazí. A s časovým odstupem, kdy retro je v módě, v TV drhnou normalizační seriály a archivní věci v hlavním vysílacím čase - Chalupáři počínaje a ...když nám pánbůh archiv dal konče, pak je to mrazení dvojnásobné. Stejně jako úvahy - ale jakýpak soudruzi, co sme si to sme si...a my vám to nevzali, ale oni.... A snaha být světoví není v tom, že začneme pracovat, ale že vše zakonzervujeme a uděláme z toho věčný skanzen. V určitých momentech tak přechází zdánlivý humor v břitkou satiru naší společnosti. Zatímco někdo se pošklíbne nad parodií Lenina, jiný si uvědomí, že komunisti jsou stálou součástí naší společnosti, kterou prosákli odshora dolů a nazpět.... ()

Reklama

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Neviem prečo je tento diel mnohými odpisovaný a je všeobecne považovaný za najslabší z trilógie. Pritom celkom originálne využil porevolučné pomery v Čechách a skvele ich paroduje. Najlepšie je asi keď vidláci idú do SRN pre nový počítač. Scenár už je trošku horší, ale bláznivé situácie a najrôznejšie vtipy zostali a o tom to je. Pre mňa stále klasika a stále slušný priemer, čo je celkom slušné na to, že je to náš, československý film. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

V Hoštické trilogii vtipu ubývalo a trapnosti přibývalo. U "erotiky" už Troška naprosto přetočil výhibku směrem k estrádní a pokleslé zábavě. Množství starých pardálů s předchozích dílů nemůžou zakrýt ten zmatek, co nastal po nových pořádcích, jež Troška (k smůle diváků) náležitě využil. Kromě naprosto odpudivého dua Kaiser a Dejdar i samotný děj ke konci kulhá na obě nohy, což Troška nezachránil. Místy se možná zasmějete, ale pak si uvědomíte, že je Vám k smíchu upocená a teatrální zábava... Marná sláva - ta břitkost prvního dílu už navždy zmizela. ()

kiddo 

všechny recenze uživatele

Troška točil hodnejm srdíčkatejm lidičkám svou typickou buranskou řachandu pro nevinné zasmání, a nějak mu z toho nechtěně vylezla generační výpověď o všeurčujícím českém komplexu méněcennosti, která éru svého vzniku zachycuje s podobnou kousavou přesností jako Chytilové Dědictví. Omylem geniální. Se děsím, jakou neplánovanou satiru za deset let vykoukám z Babovřesků. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Ve scéně, kdy Škopkovi nakupují počítač a chystají se platit „echt Gottwald“, prodavač přijímá „25 Gottwald“, což je 2 500 Kč, a přepočítává je na 125 marek, takže jedna marka vychází na 20 Kč. To se nelíbí Škopkové (Helena Růžičková), takže prodavač vysvětluje, že 1 Gottwald je 5 marek. Jenže tady máme chybku, protože pokud je 1 Gottwald 5 marek, potom 25 Gottwaldů (2 500 Kč) musí být 500 marek a ne 125, jak tvrdil prodavač o asi dvě věty dříve. (pjotri)
  • Když Škopek (Stanislav Tříska) dostane na nudistické pláži nápad, že za cedulí, označující nuda pláž, se už svlékat nemusí, všichni se za cedule přesunou. Jenže když běží doktor (Josef Stárek) Béďovi (Jiří Lábus) na pomoc, můžeme vidět, že cedule jsou umístěny na stromech přímo u potoka. Potom je ovšem divné, že lidi stojí a táboří tak daleko v poli, když se klidně mohli přesunout přímo k potoku, odkud by i lépe viděli na mlýn. Další otázka pak je, kde je tedy ta nuda pláž? Před stromy u potoka, kde je stín a břeh je samý kámen? To nedává smysl. (pjotri)
  • Scény v kuchyni Škopkových se točily v kulisách, protože dům byl mezitím přestavěn. (M.B)

Reklama

Reklama