Režie:
Lasse HallströmKamera:
Oliver StapletonHudba:
Deborah LurieHrají:
Robert Redford, Jennifer Lopez, Morgan Freeman, Josh Lucas, Damian Lewis, Camryn Manheim, Becca Gardner, Lynda Boyd, Rob Hayter, P. Lynn Johnson, Byron Lucas (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Jean má dceru Griff a žije s mužem jménem Gary, ale ten ji bije. Griff na ni naléhá, aby utekly, k čemuž se Jean odhodlá. Cestou se jim ale rozbije auto a Jean nezbývá nic jiného, než se vydat na venkov za dědečkem Griff. Einar žije na ranči a s ním tam žije i jeho kamarád Mitch, kterého zmrzačil medvěd, takže se o něj Einar stará. Einar na svém ranči Jean nechce, ale nakonec ji tam nechá kvůli Griff. Griff a Einar o sobě do teď nevěděli. Einar dává Jean za vinu smrt svého syna. Griffin zemřel při autonehodě, kterou způsobila Jean. Griff se nejdřív dědečka bojí, ale pak si k sobě najdou cestu. Einarovo chování k Jean se ale nijak nemění. Jean si ve městě našla práci jako servírka a až si vydělá dost peněz, chce s Griff odjet. Jean se také zapletla s místním šerifem. Crane je hodný a Jean ho možná trochu využívá i ke svojí ochraně. Jednoho dne se ve městě objeví Gary a Einar si všimne, že se potlouká i kolem ranče. Crane o všem ví, ale Jean zatím nic neřekl. Einar ale neváhá a Garyho z města vyžene. Ještě tu noc se ale Einar a Jean pohádají. I Jean sama se obviňuje ze smrti otce Griff. Následujícího dne Jean a Griff odcházejí bydlet k Nině, u které Jean pracuje. Griff se ale kousne a od Jean uteče k dědečkovi. Griff se sblížila i s Mitchem, kterého nyní nejvíc trápí, že medvěd, který ho zmrzačil, je držen v příšerné zoologické zahradě... (TV Prima)
(více)Videa (2)
Recenze (323)
Pripravil jsem se na totalni nudu, ale nastesti to tak hrozny nebylo. Precejen reziser, co natocil skvely Pravidla Mostarny, nemuze uplne zklamat. Hlavni problem filmu je to, ze neprinasi vubec nic novyho. Film je dost neoriginalni a strasne predvidatelnej, ke konci uz zbytecne protahovanej. Ale jinak je vse ostatni velmi slusny. Nejvic se mi libila kamera, hudba byla taky solidni. Redford tady byl fakt slusnej, Freeman se taky snazil, ale mel malo prostoru a i kdyz bylo obsazeni Lopez docela riskantni, tak tentokrat byla snesitelna. Ale i presto, ze je film fakt dobre natocenej, to na vic jak 3* neni. ()
Přestože se jedná o asi nejslabší film Lasseho Hallströma co jsem viděl, stále se je na co koukat a myslím že mnozí režiséři by na takto vysoce položenou laťku nikdy nedosáhli. Robert Redford zde ztvárňuje pro sebe opravdu netypickou roli, což ovšem není nikdy na škodu. Morgan Freeman se trošku přicamral i sem, takže už by možná nebylo na škodu zkusit objevit jiného černošského herce. Jennifer Lopez zde nemá co hrát a Josh Lucas na tuto hereckou extraligu asi nikdy nedoroste, takže se celý film hlavně točí kolem krásné přírody, celé to podbarvuje příjemná hudba a já jsem spokojen. ()
Obyčejně lidské ... toto spojení se mi prostě při sledování tohoto filmu vtíralo na mysl několikrát. Nenásilné, tiché, příjemné pokoukání. O lidech, o vině a odpuštění. Asi tak. Trochu nudné, to taky, asi díky nevtíravé režii Lasse Hallströma, řekla bych. Redford a Freeman jsou opravdu páni herci a poradí si i bez zbytečných slov, Jenifer Lopez a Josh Lucas se snaží, ale v porovnání s elitou ... jsou jen do počtu. ()
70% Je to zajímavé, ale protože jsem minul úvodní titulky a ani se nepodíval do programu, vůbec jsem netušil, že tu hraje Redford, kteréžto jméno pro mně není zárukou vůbec ničeho (Freemana a JeyLo jsem pochopitelně poznal okamžitě - ovšem hvězdou tu pro mně zůstává Bart, můj oblíbenec z Medvědů:). Přestože tento film nepřináší snad vůbec nic nového, dívalo se na něj docela dobře. (Ve skutečnosti jde o Bartova stejnojmenného nástupce, ale to nevadí - mám rád medvědy:-) ()
Už pouze samotný fakt, že se v tomto snímku sešli (při společném působení) mí dva velcí oblíbenci M. Freeman a R. Redford, mi ke spokojenosti (v tomto případě) stačí. Člověk potom i následně snáze p(r)omine, absenci jakéhokoliv hereckého umu Jennifer Lopez. Nutno podotknout (ke cti dotyčné), že si byla dobře vědoma „svých kvalit“ a faktu, že zde rozhodně prim hrát nebude, (nikam se necpala) a tak musím konstatovat, že (v tomto případě) zde jako rušivý element nezafungovala. To bych dotyčné křivdil. Na druhou stranu je potřeba dodat, vím o spoustě mnohem lepších alternativách. Co se týče již zmiňovaného ústředního hereckého dua, je nesmírným potěšením sledovat jejich civilní herectví a je více než patrné, že si samotné natáčení oba pánové náležitě užívali, což je vidět téměř v každé jejich společné scéně a na výsledné podobě snímku se to projevilo veskrze pozitivně. Pokud máte již nějaký ten snímek L. Hallströma nakoukaný, nemůže vás zde nic překvapit (ať už negativně, či pozitivně). An unfinished life je volně plynoucí snímek, „šourající“ se svým vlastním tempem, žádné překvapivé zvraty nečekejte. Za to pohodovou atmosféru prostupivší váš obývák... ANO. Zdá se to jako jednoduchá věc že, člověk „vypne“, sleduje ubíhající snímek, nic ho nevyrušuje ze sousředení a nechává se unášet „obyčejným“ příběhem. Otázkou zůstává, kolika (vyvoleným) režisérům se tohoto (po)daří dosáhnout a následně i opakovat. Pokud si nějaký snímek zaslouží přízvisko RODINNÝ, potom to je bezesporu tento. Pravdou je, že snímek mohl být jistě lepší (propracovanější scénář), na stranu druhou, po téměř měsíčním (dobrovolném) "filmovém půstu“ jsem mohl vybrat o poznání horší variantu. 77,7% ()
Reklama