Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Když přijíždí podplukovník Frank Slade (Al Pacino) do New Yorku, je právě víkend Díkůvzdání. Chce si v tyto dny opět užít života na vysoké noze - vybraná jídla, nádherné ženy, vozy se šoférem a apartmá v hotelu Waldorf - Astoria. Slade je skutečně originální drsný chlapík, který má v sobě něco z básníka. Těžko se ale vyrovnává s tím, že nedávno oslepl. Na jeho cestě ho proto doprovází student Charlie Simms (Chris O'Donnell). Je to slušný mladík, který se však ocitl na svízelné životní křižovatce. S Frankem projde školou života a zažije něco, co se dá prožít jen jednou. Jejich drsná, objevná a často až přemrštěná dobrodružství, je oba navždy změní. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (528)

Bauer 

všechny recenze uživatele

Bohužel jsem neviděl původní verzi, tažke nemůžu srovnávat ale myslím, že v tomto případě to vůbec nevadí. Tento film je opravdový skvost a pro mně osobně je to filmový zážitek. Scénář je jednoduchý ale přesto vynikající. Tento snímek má výborné dialogy a během téměř 150 minut se nenajde místo, které by nudilo. Scény například jako je tanec tango a nebo řízení Ferrari mi zůstanou v paměti navždy. Chris O'Donnell se na svou roli perfektně hodí a předvádí celkem dobrý výkon. Al Pacino, no to je prostě naprosto excelentní výkon, který právem dostal Oscara za nejlepší herecký výkon. V úvodních titulcích hrála nádherná hudba, která samozřejmně hraje po celou dobu, a aby také ne, když je od Thomase Newmana, takže i jemu patří velký kus na dokonalosti tohoto snímku. Na to, že to trvá zhruba 2 a půl hodiny, tak to krásně a příjemně uteklo. Jediné, co tedy nechápu, že to není mezi 200 nejlepšími filmy. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Život v temnotách byl vždy mojí noční můrou (možná i proto, že už na svět poměrně dlouho hledím skrze dvě, v kovu zasazená, sklíčka) a Pacinovo ztvárnění plukovníka Sladea zhmotnilo mé představy o tom jak bych, kdybych oslepl, na svět nahlížel já. Vždyť k čemu by byl život, když ho neuvidím? Přesto je VŮNĚ ŽENY právě o životě, o tom jaké maličkosti ho mohou ovlivnit a o tom jak se má prožít. Moc pěkný příběh. P.S: Další dokonalý Pacinův proslov. ()

Reklama

H34D 

všechny recenze uživatele

Jen k málokterému filmu by tak seděl přívlastek "klasika" jako zde. Film se rozvíjí dle těch nejklasičtějších šablon, ale není to vůbec na škodu, je to jako květ, který rozkvétá přesně do těch barev, které si v tradičním dramatu o sbližování přejeme vidět. Vůně ženy je filmová cesta o vykreslování charakteru hlavní postavy a nejvíc se mi líbí, že všechny zastávky na ní jsou samostatně velmi zajímavé a zároveň i účelné pro nerušený posun v příběhu (např. návštěva bratra je zajímavá pro ostré slovní přestřelky a důležitá pro sdělení plukovníkovy minulosti). Nemohl bych však opěvovat všestranou krásu tohoto noblesního díla, kdyby nebylo nadpozemského výkonu Al Pacina, neboť je to právě on, kdo svým projevem povýšil většinu scén na další level. PS: Vznik vztahu u původně opozičních postav mi zde přijde lépe zpracován, než u Rain Mana (méně očividná emocionální podbízivost). 9/10 ()

Galadriel 

všechny recenze uživatele

Takhle uvěřitelně zahrát slepého člověka, to jsem snad ještě neviděla... Ten jeho nepřítomný pohled, to tápání, přestože Al Pacino narozdíl třeba od Jamieho Foxxe skoro vůbec nenosil černé brýle, takže během hraní normálně viděl... Neuvěřitelné a uhrančivé. Pacinův herecký koncert koncertů místy ale bohužel kazí trochu vláčná režie a prokouknutelný scénář, kvůli kterým nemůžu jít s hodnocením výš, než na poctivých (velmi dobrých) 80%. ()

berg.12 

všechny recenze uživatele

Jedna hvězdička utopená v závěrečném sentimentálním patosu. I když zbytečný sentiment provází celý film. I ve scénách, kdy Al Pacino řekne vše svýma slepeckýma očima, dojímá doslova na povel. Pokud jste viděli film s dabingem (znám verzi s puritánsky přiškrceným Vladimírem Dlouhým), z Pacinova hereckého výkonu nemáte skoro nic. ()

Galerie (59)

Zajímavosti (26)

  • Al Pacino (Frank Slade) zůstával v roli i mimo kamery. Během přestávek používal k chůzi slepeckou hůl a nikdy se nedíval na toho, s kým zrovna mluvil. (casyy)

Reklama

Reklama