Režie:
Anthony WallerKamera:
Egon WerdinHudba:
Wilbert HirschHrají:
Tom Everett Scott, Julie Delpy, Vince Vieluf, Julie Bowen, Pierre Cosso, Thierry Lhermitte, Chris Bearne, Charles Maquignon, Alan McKenna, Maria Machado (více)Obsahy(1)
Tři mladí Američané, kteří cestují po světě a hledají dobrodružství, sedí na špičce Eiffelovky v Paříži. Andy, Brad a Chris sem přišli na piknik, popít víno a zaskákat si bungee jumping. Kde se vzala, tu se vzala, najednou se tam objevila také krásná Serafine, kterou naopak život omrzel. Skočila dolů a doufala, že tím všechno skončí. Andy ji zachránil, ale ona zmizela. Začal ji hledat a tím udělal první krok do pekla, které se otervírá každým úplňkem. Vlkodlak vyrazil z klece! (oficiální text distributora)
(více)Recenze (60)
Další z řady těch lepších vlkodlačích filmů, které jsem viděl i víckrát než jen jednou. Příběhově to nebylo špatné, ale filmu hodně ublížili samotné specialní efekty, které byli místy opravdu hrozné. Herecké výkony jsou hodně dobré, ale všem zde vládla představitelka krásné Serafine - Julie Delpy. Jako hororová komedie však tenhle snímek divákům nabídne několik opravdu nezapomenutelných okamžiků, které vás donutí si jej za čas pustit zase znovu. ()
Škoda tých digitálnych efektov, šiel by som s hodnotenim na 4, pretože dej to má dobrý, nenadväzuje to na prvý diel, ale čerpá sa nový dej ktorý sa odohráva v Paríži. Po kým sa nedostaneme na samotné efekty vlkodlaka, ktorého urobili otrasne, v jednotke vyzeral strašidelne pretože režisér Landis má skúsenosti kdežto o Walkerovi sa to povedať nedá. Jediné čo tu ostalo je miestami vtipná komédia s pár dobrými scénkami 60 percent. ()
Nemôžme byť na tento počin príliš kritickí za triky, lebo vznikol v dobe, keď CGI ešte len pomaly napredovalo a skôr bolo doménou vysokorozpočtových snímkov. Tu sa rozhodli experimentovať a okrem klasických masiek vsadili na CGI a napriek tomu, že to nebolo najlepšie, na svoju dobu to ušlo. Film som si zhliadol po dlhých 23 rokoch v noci pred týmto komentárom a je pozerateľný stále. Samozrejme treba pristúpiť aj na kombináciu určitého humoru, ktorý ale pre tých, ktorý poznajú Amerického vlkodlaka v Londýne, nie je žiadnou novinkou. ()
Nevím, jestli tahle slabomyslnost má být volný pokračovaní Amerického vlkodlaka v Londýně, ale každopádně to bylo ještě horší. Parta amerických výrostků si vyrazila do Evropy - zřejmě vohýbat zdejší hloupý puberťačky a pořádat seskoky z Eifellovky - což byla naprosto reálná akce, u které mě akorát tak napadla písnička z jednoho pořadu pro děti: "Andy a Kip zas do neznáma letí..." Prostě vlkodlaci v Paříži jsou úplně jiná liga - pořádají vlastní párty, na kterou si pozvou svoje oběti, pobíhají po městě, už se nepřeměňují jen za úplňku, protože mají sérum, s kterým se můžou proměnit kdykoli a chtějí snad mít svoji kolonii a vyčistit svět od běžných lidí. Pokud chce být vlkodlak zase člověkem, musí najít vlkodlaka, kterej ho kousnul, zabít ho a sníst jeho srdce. Naštěstí se dají zabít úplně normálně jako běžní lidé. A jejich oběti chodí po světě a nenajdou klid, dokud neumře ten vlkodlak, kterej ho zabil...panebože, proč?! Kdyby tohle byl jen čistej horor, možná to mohla být průměrná blbost. Ale když se z toho snaží dělat komedii, která je možná vtipná jen pro dobovou mládež, je z toho akorát hodně podprůměrná sračka. ()
Tohle bylo poměrně povedené, nesnaží se to podobat se prvnímu dílu, či jeho předchůdci. Velice příjemní jsou herci zvláště Julie Delpy. Dějově je to taky dobré. Jediný mínus bych viděl v té digitální proměně ve vlkodlaka ta vypadá až moc uměle. Líbí se mě že je to víc do komedie, ale zase tak akorát. ()
Galerie (82)
Photo © 1997 Hollywood Pictures
Zajímavosti (3)
- Film se natáčel od 18.června 1996. (Stocki)
- Původně byl pro režii vybrán John Landis, který natočil snímek Americký vlkodlak v Londýně (1981). (Stocki)
- Cameo: režisér Anthony Waller si střihl strojvůdce metra. (Stocki)
Reklama