Poslední recenze (340)
Maxie a řezník (1973)
Asi nejslabší film od Tromy, co jsem zatím viděl...nuda... 40%
Rodinka (2011) (seriál)
Takové normální rodince to sice nesahá ani po kotníky, ale zase takový průšvih to není...45%
Pekelnej závod (2007)
Vcelku slušný snímek. Animace je spíše průměrná, na dnešní dobu, ale závody vznášedel jsou udělány dost dobře...60%