Oblíbené seriály (8)
Městečko South Park (1997)
Hellsing (2001)
Temný případ (2014)
Fargo (2014)
Dexter (2006)
První díl a víceméně celá serie je na uplně jiném levelu. Jinak to vypadá. Temné a z hlavní postavy běhá trochu mráz po zádech. Má to nápad, který začíná a končí a kdyby to dál nepokračovalo, divák o nic nepřijde. Za mě 5. A pak přišla klasická touha po mamonu, která rozebírala životní sračky vedlejších postav místo stavby příběhu. Dexter vyměkl a od nadprůměrné 2. serie pomalu klesal na dno zátoky. Ostatní prominou, shlédl jsem pouze 5 serií a dál už jsem na "Tak jde čas 2" neměl nervy. Ale za původní nápad a první sérku dávám 4.