Oblíbené seriály (6)
Přátelé (1994)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Kobra 11 (1996)
Pacifik (2010)
Po prvních několika dílech jsem byl docela zklamaný, ale jako celek působí celá serie velice mocným dojmem a dokonce bych řekl, že Pacific překonal v mnoha ohledech Band of Brothers.
Policejní odznak (2002)
Nejnávykovější a nejlepší seriál co jsem kdy viděl...
Flashpoint (2008)
Příliš uhlazené, jinak velmi kvalitní.