Poslední recenze (2 104)
Smrt a další důkazy - Podivné (2024) (epizoda)
Dúfala som v niečo zábavnejšie, vo využitie jej dlhých prstov a jeho všímavosti. Miesto toho sa čas venoval tomu, aká je (na neho) naštvaná. Ostatné postavy zvláštna kombinácia klišé a nápadu, verím, že v nich ďalšie epizódy ešte kde čo vykrešú. Ja by som dala ešte hodinku, ale 9 sa mi nechce.
Mentalista - Rudé autíčko (2013) (epizoda)
Strašná epizóda, nikto sa nechová podľa svojej role, ani len zloduch.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Hŕstka sexy ľudí sa poskladá a postaví intergalaktického imperistickému vojsku. Šuští to papierom veľmi otravne a je to ešte hlúpejšie, než by človek čakal, ale hej, spotení sú všetci na extra vymakaných svaloch máchajúci svojimi zbraničkami... a o to jediné tu ide. Jaj o česť samozrejme.