Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
M*A*S*H (1972)
Teorie velkého třesku (2007)
Smallville (2001)
Chuck (2007)
Během 1 tydne jsem se podival na 3 serie. Málokdy co hodnotím. Vetšinou jen věci co mě nadchnou. . Jsem nadšený jak dítě na vánoce. !!... : Jdu se divat na 4 serii. . ........................................... po dlouhé pauze jsem konečne zkoukl zbytek 4 serie celou 5. MRZÍ mě pouze to že je KONEC a Sáře se pamět nevratila,...
Simpsonovi (1989)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Andromeda (2000)
Alias (2001)
Skladiště 13 (2009)
Super seriál,... časem se to rozjelo a nelituji žádné minuty strávené u tohoto seriálu.