Recenze (7)
Magie kouzla zbavená 2 (1998) (TV film)
Konec klasické magie se blíží, chjo:-( Kvůli tomuhle trotlovi, kterej radši ani neukazuje svůj xicht:-/
Na Západ (2005) (seriál)
Teda pánové (a dámy), tak tohle nemá chybu:-). Zatím jsem to teda ještě neviděl celý (chybí mi poslední dva díly), ale je to fakt super! Neskutečně silný a poutavý příběh.
Gympl (2007)
Už hodně dlouho se mi žádnej českej film nelíbil tak jako tenhle. Samozřejmě není dokonalej, chybičky se najdou, ale celkovej dojem velmi dobrej, ani jsem to nečekal:-)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
No původně sem to ohodnotil jako odpad, ale aspoň jednu hvězdičku za závěrečný titulky (že přišly tak brzo) si to možná zaslouží...
Vlna (2008) (TV film)
Prostě hrůza...
Pirát silnic (2007)
Tak tohle je totální kravina. Dokoukal jsem to jenom kvůli Isle Fisher.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Po vizuální stránce rozhodně hodně dobrej film, i když chvílema mi to přišlo až moc klipovitý a jako vystřižený z nějaké akční počítačové hry. Příběh napínavej a drsnej, člověk se u toho rozhodně nenudí. Válka není žádná sranda.