Poslední recenze (45)
Odložené případy (2003) (seriál)
Tento seriál mám hodně rád, i kvůli skvělým písničkám v závěru každého dílu.
Hlídač č. 47 (2008)
Tento film mě na začátku chytl a až do konce nepustil, skvělý příběh a atmosféra. Klenot mezi filmy, které v Česku v poslední době vznikají.
Flek (2001)
Spíš podprůměrná komedie, dodíval jsem se jen kvůli Jakeovi z Dva a půl chlapa. :-)