Poslední recenze (46)
Nákaza (2011)
Komenář obsahuje SPOILERY! Na začátku se film dost solidně rozjel a zahrál si s mými emocemi. Nejdřív dojemná scéna, kdy Mattovi Damonovi zemře z ničeho nic mamželka a vzápetí na to i jeho nevlastní syn. I když nic nového, bylo to velmi smutné. No a další scéna jako pitva mozku?No to bylo moc. Po takovém začátku jsem si říkala, že to bude má šťávu a konečně zas dobrý film. Ale bohužel. Nemůžu říct, že by byl film vyloženě špatný,svým způsobem byl zajímavý. Ale příběhy jednotlivých osob byly velmi povrchní. Někdy v polovině filmu, se to všechno navíc sekne a nehne se to dál. Co bych pochválila, byla hudba ve filmu a Gwyneth Paltrow.. to jak sebou sekala, to bylo něco! 3 a půl *
Intimní past (2011)
Při shlédnutí tohoto filmu se může stát... vlastně je to více než pravděpodobné, že pro samou nudu usnete! 1* je za J.D.Morgana.
Varieté (2010)
Hned na začátku musí být každému jasné, jak se to bude všechno vyvíjet a jak to skončí. Zápletka je totiž naprosto fádní a neoriginální. Já osobně Cher nemám ráda a Aguilera není žádná herečka. Ikdyž je to jako film hrozná blbost, ta muzikální část je fantastická. Ohromná show plná krásných písní, žen, skvělého tance a kostýmů. Takže se mi to nakonec vcelku líbilo. Překvapivě..