Recenze (64)
Nine Inch Nails Live: Beside You in Time (2007) (koncert)
Prostě dokonalost od pana Dokonalého a jeho neustále se měnící kapely. A teď nezbývá nic jiného než jen doufat, že se za několik let NIN do ČR vrátí a to Trentovo "Wave Goodbye" není zas tak úplně pravda.
Střihoruký Edward (1990)
Snad vůbec první film s Johnnym, který jsem viděla. Nádherná pohádka oplývající barvami, všemožnými pocity, neopakovatelným výrazem Edwarda a kouzelnou hudbou.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Pamatuju si na jedny prázdniny, kdy jsem si od sestry půjčila první čtyři díly a přečetla je během tří týdnů. Už tehdy se mi nejvíc líbil právě třetí díl a mojí nejoblíbenější postavou je Sirius Black. Možná to takhle zní trochu dětinsky, ale pak jsem pokaždý netrpělivě čekala na další knížku. Zfilmované první dvě části jsou jedním slovem kouzelné a pořád spíše pro děti. Ale třetím dílem se vše mění. Cuarón zde ukázal svoji představu světa Harryho Pottera a mně se to hrozně líbí. Škoda je, že nerežíroval i pátý díl, mohlo to být přece jenom o trochu lepší...
Forrest Gump (1994)
Tom Hanks asi ve své životní roli a já, která si Forresta vždycky ráda pustím a beru pak zase aspoň chvíli život s tím optimistickým nadhledem. :)
21 gramů (2003)
Skládanka životních příběhů, které do sebe možná nechtěně, ale osudově zapadnou. Takové filmy mám ráda, je mi jedno, že všechno pochopím až na konci a během filmu třeba i trochu tápu v ději. Ale tohle bylo hodně silný. A taky si myslím, že Sean Penn měl spíš dostat tu zlatou sošku za tenhle výkon než za Tajemnou řeku.
Dr. House (2004) (seriál)
Já prostě miluju ty jeho narážky, ironii a debaty s Wilsonem.
Přátelé (1994) (seriál)
Přátelé jsou seriál, na který bych se mohla koukat pořád a to díky mnoha věcem, které ale nebudu vypisovat, protože určitě každý ví, o čem je řeč. Jen mi připadá, že se stále víc směju Chandlerovým vtipům.
Dexter (2006) (seriál)
Někdy se u sledování tohoto seriálu přistihnu, jak se divně usmívám a říkám si: to snad ne... Jenže Dextera si prostě nejde neoblíbit.__po 4. sérii: Tak nějak jsem si myslela, že mě tenhle seriál nedokáže víc překvapit. Ale konec 4. série byl na mě moc, několik minut jsem jenom koukala na obrazovku a ptala se, jestli je to opravdu konec této série. Přála bych, aby se to Dexterovi jenom zdálo, moc bych mu to přála! Ale pravda bude nejspíš někde jinde a září 2010 s novou řadou je celkem daleko...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Nebudu sem psát hlášky, které se už díky tomuto seriálu staly kultovními, ale jednoduše napíšu, že u tohoto seriálu si hezky odpočinu, nabažím se Barneyho a v klidu čekám na další díl.
Pianista (2002)
Je zvláštní napsat o filmu, který vypráví hrůzy druhé světové války, že je krásný - jenže tenhle je. Dokonalé zfilmování příběhu, který vás při čtení tak vtáhne svou autentičností do děje, že nemůžete přestat číst. Já to v určitých pasážích vnímala tak, že to snad psalo nějaké dítě, ale jelikož byl příběh Szpilmanem napsán hned po skončení války, je ten styl a můj pocit z toho celkem pochopitelný. Je dobré vědět, že alespoň někteří Němci v sobě měli kousek lidskosti a během války riskovali, aby nemálo lidem pomohli. Viz Oskar Schindler. Pianistu považuju za jeden z nejlepších filmů s tématikou druhé světové války a doufám, že se nikdy nezapomene na to, co si lidé během těch šesti let neklidu vytrpěli...