Recenze (54)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Matracáci, Mellhuba nebo třeba maniodepresivní robot Márvin. Mám je všechny rád. Teleportace pomocí ručníku dost dobře nenaučitelná - zkouším to každý večer, když sousedé jdou spát. Ovšem nejvíce mě zajímají věci na nepředpovídatelný pohon. Podpořit Artura je nutné - jeho mobil, čaj je fuč a poslouchat urozená lordstva Vogonů je vážne KENTUS. Mám rád vesmír a jeho obyvatele
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
cháááá Borat Kazach jako řemen. Mají problémy ekonomické, socialní a židy jako všude možně. Konečně někdo ukázal přihlouplost některých občanů USA - nebo většiny ? Borat je vážně třída a myslím, že zustane s Azamatem Bagatovem . Tak Azamat, Azamat jedeme dál
Pokémon: První film (1998)
totální, kreslená magořinka pro evropského diváka, které nepomohl fakt, že mám rád japonské motorky. Kam se žlutý pokémonek hrabe na naše neurostlé trpaslíčky. Pika pika pikáá pikáááččuu
Choking Hazard (2004)
Krásná magořina, debilní lidé a Pornojehovista - totální guláš. Teprv odstupem času jsem zjistil, že ujetý Dušek chtěl více a dal méně a přesto nicméně je dobré tento film vidět. Tak šup na to Hazardďáčci
Osvícení (1980)
Jeden z mnoha filmů, který stojí na herecké TVÁŘI Jacka Nicholsona. Divák jako já zcela lehce proplouvá celou řadou scén a dichtivě čeká na výbuch - buch, buch, buchy buch hlavní mužské role. Záchvat střídá záchvat - zabijácký vztek, který mě až těší a na tomto základě ignoruji nelidskost nám někdy méně či více vlastní. Už na to opět brzy mrknu
Mistři (2004)
Kreténům se meze nekladou - tak nějak začíná film, který Vás uvede do světa nejedné vesničky v ČR. Mladý muž co pije ředidlo. Místní pijan na vozejčku a další kamarádi jsou bandou přízemních lidiček. Jsou však nenáročný a tak nám davají prostor. Prostor kde nehrajeme hokej, ale máme HOKEJ, protože neumíme žít tak jednoduše. Já mám radost, že tam nejsem, ale ta vesnička byla jistě reálná - tak buďmě na pozoru
Vrchní, prchni! (1980)
Původně pana Vránu měl hrát pan Nárožný, ale byl moc komický. Pan Abrhám se toho zhostil tak, že zahrál několik osobností a všechny jsem je dobře chápal. Tento film je pro mě pohlazením diváka po duši, srdci. Krása lidské přirozenosti byla pruzračná a tak si tento film získalo tolik příznivců a následovníků, kteří fungují jako pan Vrána avšak mnohem mazaněji - více v restauracích osobně
Kundun (1997)
Tibet je příkladem jevu,který se děl již od minulosti. Velký stát otravuje menší a komunistická Čína není jiná než-li USA nebo RUSKO či NĚMECKO. Lhostejnost vůči Tibetu nelze nepřehlédnout. Film ukazuje na bezmocnost tamních lidí, ale přesto jim nikdo nepomůže,tak jako svět kašlal na nás při okupaci sovětama. Berme tedy Kunduna jako příběh osobní a trochu magický
Simpsonovi ve filmu (2007)
Tento film doporučuji především dospělákům. Vypečená rodinka Simpsonovi řeší problémy, které se dnes mohou přihodit komukoliv. Otázky ekologické posouvají tento příběh do sféry celosvětové. Rodinka se snaží být vtipná a to se také dařilo.Některé slovní hříčky nenechají diváka chladným ani bez pocitu. Vše namixováno a namazáno dle různých chutí. No a co Vy ?
Trainspotting (1996)
Perfektní podívaná na funkčnost užívání drog. Ewan McGregor možná nebyl čistý,když hrál a nebo byl. Ukázka krutosti drog a omamných látek je parádní. Povahy pokřivené,přestupky proti zákonu a splečenskému chování a přesto lidskost, která zaráží diváka do křesla aby dál sledoval příběhy feťáčků. Tak jo,proč ne ? Jen pak nebrat