Recenze (282)
Vražda v Orient expresu (2017)
Klasicka detektivka, moc pekne natocena a proto 4 hvezda je za ten vizual.
Liga spravedlnosti (2017)
O neco malo lepsi nez BvS, ale porad to neni to prave orechove. Avengers: Infinty War je za pul roku tady a to bude snad poradna a zabavna tymovka.
Auta 3 (2017)
Na skvelou jednicku to nema, ale tak spatne jako dvojka to neni. Po slabsim zacatku postupne zlepsovani. 3,5 *
Wind River (2017)
Konečně po dlouhé době pořádná detektivka/krimi.
Zabiják & bodyguard (2017)
Tak za 3 hvezdy, ale za ustredni dvojici a jejich hlasky + nektere vypiplane sceny dam o jednu vic.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Velmi slušný seriál....
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Dobré, ale spíš víc oceňuji skutečný čin než koukání na tento příběh. Ale dívalo se na to dobře. Jen nic víc, co by mě úplně dostalo.
Válka o planetu opic (2017)
Očekávání bylo větší než byla nakonec spokojenost, ale určitě tato trilogie patří k mým oblíbeným, i když kvalita dílů má spíše sestupnější tendenci. Odkazy na původní film či jiné filmy povedené. Jen ta délka mi přišla delší než by se hodilo a aby to nebylo více natahované. Triky dokonalé. Pár nelogičností v chování a chybiček se našlo. 3,5*
Vetřelec: Covenant (2017)
Sice podle různých komentářů jsem byl v očekávání, že se to nejspíš moc nepovedlo, ale tohle je opravdu totální bída a sérii o Vetřelcích to dělá jen ostudu. Raději to ani neměli točit a Ridley nám teď přinesl svůj nejslabší film. Idiotské chování postav, nepřesvědčivý příběh, mnoho dalších otázek, které poukazují na to, že autoři to asi úplně promyšlené nemají (pokud teda to ještě vše časem nevysvětlí, i když spíše už nedostanou příležitost)....pro mě teda béčko a hodně nepovedené. Škoda je, že podobně odfláknuté kousky zabíjejí mé oblíbené a jinak kvalitní série jako Terminator, Smrtonosna past....Vetřelec. SPOILER: V Prometheovi ve scéně, kde byly uloženy nádoby s černou hmotou byl na zdi namalovaný obraz s vetřelčí královnou...takže teorii, že klasického vetřelce stvořil David, nevěřím a jen mi to zesiluje názor, že je to fakt guláš.
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Uz me to fakt nebavi.....