Oblíbené seriály (10)
Rychlé šípy (1969)
Byl jednou jeden dům (1974)
Synové a dcery Jakuba skláře (1985)
Městečko Twin Peaks (1990)
První řada byla naprosto geniální, u druhé řady chyběl stejně silný motiv jako byl u první řady (vražda Laury Palmerové). Druhá řada ale velmi rychle nabrala dech a byl to jiný, ale i tak velmi silný příběh. Na pokračování jsme si počkali 26 let .Třetí řada (Return) je už jen neúspěšný pokus udělat něco naprosto nového. Jenže další "revoluce" v TV seriálech se nekoná a nikdo na to už nedívá. Dokoukal jsem Return jen z nostalgie. Takže 5 hvězdiček je za první 2 řady :-) Nějak nechápu to pětihvězdičkové "uchcávání" nad jakoukoli kravinou, kterou Lynch vymyslí...ale třeba je chyba ve mně a nechápu záměr tvůrce... jediné co mě potěšilo, že Laura žije, ale je to Laura?
Rozsudek (1970)
Hup a Hop (1968)
Třináctý díl, dle mého, vůbec neexistuje. Nevědí o něm ani v České televizi.
Highlander (1992)
Třicet případů majora Zemana (1974)
Samozřejmě, že jde o propagandu, ale velmi zručně natočenou, navíc s tehdejší hereckou špičkou. A po pádu komundírů to odnesl jen Vladimír Brabec a to bylo velmi nespravedlivé. On, který ve straně ani nebyl. Smočili si v tom téměř všichni a my ostatní jsme na to vejrali, protože v televizi běželo úplný hovno. Těžko soudit z dnešního pohledu, rudé to bylo, ale zábavné taky.