Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Jeden z emocionalne nejpusobivejsich a zaroven nejhescich valecnich serialu vsech dob. Co vic rict?Klanim se!!!!
Simpsonovi (1989)
Akta X (1993)
Nemam co dodat prostě výborné!!!
Dr. House (2004)
Nejlepsi a srandovni serial z nemocnicniho prostredi!!!!Kazdy dil je vyborny.Proc proste nechodit k lekari ze???
Jump Street 21 (1987)
Perfektní krimi seriál a božský Johnny Depp.
24 hodin (2001)
Sběratelé kostí (2005)
Mr. Bean (1990)
My z Kačerova (1987)
Mo je děcká láska!!!!Která nerezavý!!