Recenze (69)
Iron Man 3 (2013)
Krása střídala nádheru!!!
Mocný vládce Oz (2013)
v IMAXU senzační..
Neobyčejný život Noe Dearborna (1999) (TV film)
viděla jsem ho na Hallmarku když jsem byla malá... Teď v roce 2013 jsem konečně zjistila, jak se ten film jmenoval.. Třeba ho do dalších 10 let dokážu sehnat.. moc se mi to líbilo :)
Skyfall (2012)
Od famózních úvodních titulků až po poslední vteřiny filmu je pro mě tohle ten nejlepší Bond... Líbilo se mi, že se s Bond girl nikdo moc nemazal, Q který vypadal jak z ITCrowd i celková atmosféra filmu. Jo jo, bylo to super :-)
Ztraceno v překladu (2003)
nechápu to... čím častěji to vidím, tím lepší hodnocení dávám.. Už není kam stoupat. Nádherný film...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
pro mě to byla neskutečná zábava.. Miluju oba dva díly.. Dvojka ale byla ještě lepší než první díl.. Chuck naprostá bomba.. Celkově to pro mě bylo úžasný !! Omlouvám se za vyjadřování nemluvněte, ale nejsem schopná ze sebe vydat nic lepšího než jóó a jéééé :)))
Total Recall (2012)
jak Farrella nemusim, tak tady byl skvělej ...
Temný rytíř povstal (2012)
ANO, ANO ANO !!!! To je ono !!! Tak se mi to líbilo..
Prometheus (2012)
tak já nevím.. špatné to nebylo, extra úžasný zážitek taky ne.. Nakonec jsem se místo 4 hvězd rozhodla pro 3.. Mohlo to totiž být od poloviny do konce daleko lepší ..
Nedotknutelní (2011)
nádhera....NÁDHERA !!! velká zábava, žádný extra dramatizování, prostě všeho tak akorát.. jsem z tohoto filmu unešená ..