Recenze (69)
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
dlouho jsem si trilogii schovávala na později..až bude dost času...až bude ta správná chuť...až bude správné rozpoložení... ta chvíle přišla... a já se do tohohle díla zamilovala... nevím jestli je to hereckým obsazením nebo příběhem...ale miluji ho...a není to byznys, je to dost osobní :)
Pocahontas (1995)
animák mého dětství...
V peřině (2011)
2*.... a to jenom zásluhou mého milovaného Karla juniora:)))
Cizinec (2010)
strašně se mi chtělo čůrat...nic víc si vlastně ani nepamatuju....jedna * za johnnyho... druha za Ange..a třetí za nejnenápadnější policejní jednotku všech dob :))
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Burton...Depp...H. B. Carter... Takže asi tak....
Láska nebeská (2003)
All you need is love...<3
Přátelé (1994) (seriál)
Miluju je a nikdy se to nezmění. Pro mě nejlepší seriál všech dob. Jsou součástí mého života :)
Benga v záloze (2010)
trapárna... bože, taková trapárna.. Připadám si podvedená a ještě ke všemu nechápu jak někdo za takový prachy může natočit takovou hovadinu.. a to, že Rock a Jackson ve filmu působěj 5 minut je podle mě prostě a jednoduše podraz..
Red (2010)
Když opomenu slabost kterou chovám k velikánům jako jsou Bruce Willis a Morgan Freeman tak jsem z filmu stejně neskutečně nadšená. Sice jsem se pozastavila nad tím, jak moc silné prášky na spaní asi užívají Mosesovi sousedé když je nezarazila ta maličká přestřelka v místě jeho bydliště..Ale i tak to byla neskutečná petelice..Helen Mirren mi přirostla k srdci rychleji než by dopadla prázdná patrona na studenou zem v garážích..Bezva zážitek..
Twilight sága: Zatmění (2010)
a to jenom proto, že tam je edward víc jak ve druhem dile a jenom proto, že jackob nenosí tričko...A dalsi plus, že Jasper zacal mluvit...jinak jsme se od druheho dilu vubec, ale vubec nikam neposunuli...