Recenze (58)
Fallout (2024) (seriál)
Zajímavé, že u nadšených komentářů převažuje úvod jako "hru sem nikdy nehrál, hrál sem 76 apod", protože tenhle navoněný papundeklový shit je hodně mimo, nekonečný pocit trapnosti a přehánění.
The Haunting (2018) (seriál)
Přehnané hodnocení moc nechápu, nuda, plky, nuda.
Exorcista (2016) (seriál)
První serie super, druhá už slaboučká a homo vsuvku si taky mohli odpustit.
The Last of Us (2023) (seriál)
Nuda, nuda, nuda, nuda, spanek. Extremne nesympaticke obsazeni, skoda casu.
Nebudeš sama (2022)
Ambietní opus ničeho o ničem, čas tímto tráven rovná se degemonii bytí a není zbytí, je to k blití.
Aljašské nestvůry (2014) (pořad)
Tohle je fakt dno. Mít ty kvéry nabité, tak se pobijou navzájem za jeden díl.
Autosalon (2005) (pořad)
To je tak, když se někdo shlédne v zahraničí, ale specifický humor a charisma zcela chybí, pocit trapnosti od začátku do konce.
Birdman (2014)
Značné zklamání, vleklé, podivné prázdné dialogy a celková nuda, klidně by stačila o 45min. kratší stopáž.
Co děláme v temnotách (2014)
Nuda, nuda, nuda...
V oku tornáda (2014)
Jedna hvězda za efekty a zvuk, jinak je to jen přehlídka metrosexuálních idiotů na výletě.