Recenze (23)
Another Gay Movie (2006)
nielenže to je bez nápadu, ale je to aj riadne nechutné a frekventovane trápne.
Zlatý kompas (2007)
mal som raz krizu a nebolo doma čo čítať tak som siahol sestre do knihovne a rozčítal pullmanovu trilógiu.no a po vzhliadnutí filmu musím uznať že sa (čo nebýva často) kvalitou približuje ku knižnej predlohe.To ale bohužiaľ neznamená že jedno či druhé je niečim výnimočné. no 40 % musí Lyre stačiť.
Na stojáka (2004) (pořad)
asi na dvoch vystúpeniach som sa celkom dobre zasmial ale ostatne boli skôr priemerné a nezaujímavé , s tým že zopár ich bolo aj riadne trápnych takže za dokopy len 35%.
Něco na té Mary je (1998)
je to film tak na 70% ale dam 4* za moju oblubenu cameron
Klukoviny Toma a Jerryho (1990) (seriál)
tu jednu davam len preto ze sa tam vyskytuje droopy.
Kouzlo draka (1991)
no tak tu by som ostal radsej pri anime. no ale uvidime co z toho spravia americania v r. 2009.
College Road Trip (2008)
trapne , nudne , malo vtipne .davam jednu za maleho genialneho brata s inteligentnym prasatom.
Podezření (2000)
dal by som dve za celkovy dojem filmu ale davam tretiu za freemana.
Johnny Bravo (1997) (seriál)
je to proste frajer!
Dvojí obvinění (1999)
podpriemer , vsetko sa dalo ocakavat niekolko minut predtym ako sa to stalo a pokial viem v thrileroch ide o pravy opak. ani T. L. Jones to nezachranil.