Poslední recenze (9)
Muž, který nebyl (2001)
Tento film měl nádech pohody,smutku i naděje a přestože měl pár scénáristických dírek,režie Coenových a výkon B.B.Thorntona to zcela odvrací do božských sfér!!!
Ronin (1998)
Akční filmy nemusím,ale na tohle se koukat dá.Herecké obsazení je výborné,kamera bezchybná,hudba se také povedla(mám rád tu na začátku v pařížské hospůdce) a automobilové honičky jsem nemusel přeskakovat což často dělám!Takže dávám kvalitní 4*.
Sin City - město hříchu (2005)
Nemůžu si pomoci,ale mě se tahle komixová adaptace velice zamlouvala,protože jsem zatím skoro žádnou dobrou neviděl!Temná atmosféra města mě pohltila a nepustila do konce filmu.Já si myslím že to je Rodriguézův nejlepší film.