Recenze (149)
Krvavá neděle (2002)
Nejhorší je, že nejsilnější momenty celého filmu přicházejí až po jeho skončení...
Co žere Gilberta Grapea (1993)
To jeho jméno jsem prostě nemohl nezohlednit :-)
Jiné nebe (2010)
Jen kvůli tomu, že filmům, které se dostanou na MFF KV, se mi nechce dávat odpad...
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Nejlepší učebnice vlastivědy :-)
Matka Tereza od koček (2010)
Zde bychom si měli připomenout jednu obyčejnou, ale o to zásadnější pravdu. Totiž, že každý následek má svoji příčinu. A tu by se hodilo v tomto filmu alespoň částečně zmínit.
Crazy Heart (2009)
Film á la Walk the line. A ty já mám rád :-)
Single Man (2009)
Kolik různých pocitů se vejde do jediného dne v životě vysokoškolského učitele...
Zoufalci (2009)
Pokud bych film měl popsat jedním slovem, tak si vyberu slovo "reálné". A právě to je největší síla tohoto filmu.
09:06:00 (2009)
Já jsem spokojen, možná o kousek víc než spokojen. Ač klasické schéma, práce je odvedna velmi slušně a já ze sálu odcházel s tím, pro co jsem si přišel.
Iluzionista (2010)
Nesdílím zdejší nadšení. Pro mě čistý průměr, přirovnatelný k oněm obyčejným, okoukaným a nepůsobivým kouzlům Iluzionistovým.