Recenze (128)
Trainspotting (1996)
zajímavé zpracování problematických témat. Drogy a alkohol a to, jak je těžké z toho vybřednout... Geniálně ztvárněné tripy (dítě na stropě), výborná hudba a skvělý Ewan McGregor :)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Skvělý pohled do zákulisí mladých zbohatlíků podpořený výbornými hitovkami. Bohužel co tomuhle filmu chybí je delší stopáž. I když jsme se podívali na všechny postavy z více úhlů, k nikomu jsem si nedokázala vytvořit pouto, abych ho znala... Navíc, kde bylo vidět opravdové zbláznění Sebastiana do Anety? Kde to tam bylo? To jiskření, romantika? Film ve mě zanechal spokojenost z dobrého pokoukání, ale neohromil, nenechal mě čumět s otevřenou pusou...
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Vážně překvapivě dobré ;) angličtina (až na Kelly) byla srozumitelná ;) nejlepší hláška: "Spala jsem s opicí" "Vlastně to spíš byla gorila, ne?" :D
Resident Evil: Afterlife (2010)
dobré lekačky občas i překvapivá časová osa ;) správně jsem předvídala úmrtí jen jednou :D bohužel moc míchnutý matrixem-nepřineslo to nic novýho... i když bullet-timy byly výborný.. a pejsci taky ;) jinak 3D bylo taky povedený a brejličky budou bráchovou oblíbenou scénou ;)
Predátoři (2010)
Inu, klobouk dolů co se týče začátku, kdy vás ihned hodí přímo do děje, ale jak pokračuje, stále více se zabředává do nezáživného bahna. Co stojí zato? nové potvůrky, několik zápasů a song. který spustí při konečných titulkách (nezapomeňte si vzít taneční boty) ;)
Iron Man 2 (2010)
úsměvné momentky nevyváží suchost většiny scén... škoda
Alenka v říši divů (2010)
SIce mě zamrzelo, že tentkorát Burton použil zcela jinou kombinaci barev i citové zabarvení (takže konec typické zoufalosti a utopie během filmu), po konci filmu mi zůstal dobrý pocit, že to stálo za to. Možná tomu přidala i Elfmanova hudba už tak klasická u Burtona nebo třešínka na dortu v podobě tanečku, ale Absolom(ta modrá housenka) kouřící vodnici mě dorazil ;) Musím si přečíst Alice in Wonderland (v originále), teď už je to nutnost.
Zelená zóna (2010)
je fakt, že srovnávat tenhle film s Bournem je nesmysl. Velitel Miller (M.Damon), ztrácející všechny iluze o správnosti jeho přítomnosti v Iráku sice není úplně hloupý, ale nedostal příliš prostoru k předvedení své intelingence ;)
G. I. Joe (2009)
slabé 3* -Fungovalo by to jako dobrá (akční) romantická komedie, kdyby si Sommers nehrál na Baye-nejde mu to... Na začátku jsem byla zmatená postavami-kdo je "dobrej" kdo je "zlej", filmu rozhodně neprospěly levné počítačové triky ani ohraný hlášky.
Duch (1990)
Komedie, drama i romantika skloubené v mystičnu, velmi dobré herecké výkony -moc super, doporučuju ;)