Poslední recenze (80)
Top Gun: Maverick (2022)
Po hodně dlouhé době konečně skvělý film, který se nevěnuje retardům, hlupákům, podpantoflákům, citečkům a různým absurdním menšinám a je dostatečně velkolepý. Perfektní souhra efektů, hudby, uvěřitelných charakterů a krásné techniky. Pět hvězd, a nejen pro kvalitu nebo proto, že původní TopGun mám rád, ale i hlavně proto, že se dnes už takové filmy netočí. Nevím proč.
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Nevím, jestli celkové vyznění seriálu víc kazil slabý děj, místy trapné hlášky, nebo ta nesnesitelná slovenština. Dneska by to bylo za jednu hvězdu, tehdy ale moc lepších seriálů nebylo.
Profesionálové (1977) (seriál)
Když jsem byl malý, na Profíky jsme si docela dlouho hráli s kamarády. Byl jsem Bodie. :-)