Recenze (525)
A máte nás, holky, v hrsti (1980) (TV film)
Zase jedna pohodová komedie:-) Hned od začátku smích :-)) Jen člověk vidí Menšíka jak mává v župánku z okna a Janžurka táhne kupy nákupních tašek..... Prostě klasické manželské vztahy....:-))
Srdce a zbroj (1983)
Čarodějnice, skřítek, kámen neviditelnosti ... Pohádka :-)) (Jenže díky krvavým záběrům -není pro děti) :-))
Ahoj, Terezko (2001)
Hodně drsný příběh. Koukala jsem téměř s pusou dokořán :-))) Jak se malá holčička vlivem okolního prostředí změní. Závěr byl pro mě naprosto šokující....
...a bude hůř (2007)
Černobílý svět ve kterém dost z nás vyrůstalo :-)) Santusáci, džísky, kristusky .. :-) Přesto zklamání- knížky od Pelce mám moc ráda a film, prostě nikdy není to co čekám :-(
Houpačka (1990)
Nádherně natočený film. Prolínání vzpomínek a přítomnosti. Spousta lítosti a smutku. Příběh, který rozhodně vezme za srdce. Mimo mladičké Lenky Vlasákové se mi moc líbila Zuzana Stivínová :-)) Asi jedna z prvních rolí :-)
Kult hákového kříže (1998)
Trochu pohádka :-))) Ale opravdu ? Působivé. Věčný problém rasismu. Nikdy to neskončí ? Když už to někomu dojde - tak se stejně zase najde někdo -komu ještě ne- a ten se musí pomstit ?
Thelma a Louise (1991)
Pro mě rozhodně nezapomenutelný film :-)
Den Trifidů (1963)
Byla jsem zvědavá, jak bude moje oblíbená knížka vypadat zfilmovaná:-))) Zvědavost se nevyplácí :-D
Zrůda (2003)
Hodně působivý film. Vražedkyně nebo chudák? Perfektně zahrané.
Pohádka o lidské duši (1986) (TV film)
Depresivní pohádka .... pro velké :-) Pohádkové maniaky :-)