Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Mušiši (2005)
No jo, prostě a jednoduše mám ráda parazity :)
Sherlock (2010)
Moderní Sherlock? Ale fuj, to snad ne! Tedy taková byla moje první reakce, když jsem se dozvěděla o existenci téhle série. Jak jsem se tehdá spletla! Nelituji ani maličko, že jsem se do toho nakonec pustila - což bylo hlavně kvůli úžasnému hlasu Benedikta, zní skoro jako Alan Rickman :3 Nestihla jsem se nudit ani minutku, ba jsem se i dost nasmála. Prostě náádhera. Doufám, že další série se konat bude!
Princess Tutu (2002)
Nádhera. Ale až do poslední chvíle jsem doufala v jiný konec... i když tenhle asi dával největší smysl.
Teorie velkého třesku (2007)
Bohové smrti (2008)
Ajťáci (2006)
Darker than Black: Kuro no keijakuša (2007)
Skvělá podívaná, nenudí (dostatek bojových scén) na druhou stranu má i citovou hloubku. Vše doplňuje výtečná hudba Yoko Kanno (další plus).
Šódžo kakumei Utena (1997)
Kupodivu mě zpočátku neodradil přehršel růží, a jsem za to ráda! Přišla bych o takový skvost...