Oblíbené filmy (9)
Ctihodný občan (2009)
Takhle sem si dlouho nechrochtal. Mám rád tyhle hi-tech thrillery a Gray a spol. nezklamali. Zvysoka seru na "erudovaný" připomínky, že Butlerovi po deseti letech maskéři neudělali vrásku na ksicht a že konec se dá předvídat. Jasně že dá, to mělo na konci přiletět ufo, znásilnit Foxxe a Butlera prohlásit za vládce galaxie? K smíchu fakt... užil sem si to od začátku do konce, herci bez výhrad perfektní, napětí by se dalo krájet a nevšim sem si žádnýho hluchýho místa. A i kdyby tam bylo, tak je mi to jedno, protože jako celek je to to nejlepší co sem zatim letos viděl.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
První setkání s touto taškařicí dopadlo tak, že jsem málem skončil s natrženou bránicí. Postavy jsou komické samy o sobě a když Dadan (btw. ostatní mafiáni jsou proti němu žabaři) rozjede svého Pitbullteriéra, tak to už je o zdraví. Dokonalý soundtrack tu balkánskou jízdu skvěle doplňuje a 2 hodinky utečou jako voda bez náznaku nudy.
Big Lebowski (1998)
Primitivnější zápletka je asi už jenom v telenovelách, ale bratři Coenovi dokážou udělat z hovna bič. Dude je prostě Dude a vedlejší postavy jsou druhá lepší než první... Jesus mi přivodil křeče ze smíchu (aspoň už vim, jak machři čistí bowlingový koule) a německej nihilista Peter Stormare, to už mě málem zabilo... to se musí vidět. "Ich bin expert" :-))))))
Den nezávislosti (1996)
Já vim, je to hovadina až na půdu, ale zkuste to před patnácti lety vysvětlit třináctiletýmu předpuberťákovi, co žere ufíky... prostě moje kultovka z mládí :-)
Životy těch druhých (2006)
Už začátek, kde probíhalo "školení" mě odrovnal a takhle to zůstalo celou dobu. Wieslerův přerod z nelítostného služebníka režimu (ten mrazivej pohled mě pronásledoval eště dlouho) k člověku s vlastním názorem, se podařil naprosto uvěřitelně. Konec je sice dost kýčovitej, ale stejně mě dostal do kolen a já eště 10 minut po titulkách nepohnul brvou. Pak sem vstal a málem začal hledat odposlechy po bytě. Oscar naprosto zasloužený a Ulrich měl jednoho taky dostat. A scéna s vtípkem o Honeckerovi je naprosto geniální...
Jurský park (1993)
Skála (1996)
Trainspotting (1996)
Pozemšťan (2007)
Snad nikdy sem u filmu tak nežhavil mozek a představivost (a to mám za sebou HODNĚ hororů). Tohle má jenom jednu vadu - neběží to v realtimu aspoň 8 hodin. Žral sem to víc než celá ta grupa dohromady. Ten nádhernej náboženskej setěr... až mě mrzelo, že je to jenom film (i když mi k mé radosti potvrdil pár mejch teorií). Jo eště mě štve jedna věc... budu si to moct zopakovat tak za 14000 let, protože si ho budu dlouho pamatovat. A okamžitě letí do mojí top.