Poslední recenze (81)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Všem co kritizují bych ráda poradila, aby si přečetli knížku. Protože knižní Hobit je přesně takový, jako je ten na plátně - NENÍ to Pán Prstenů, jediná spojitost je lokalita, Bilbo a Gandalf s tím to hasne. Knižní Hobit je pohádka, mírně parodická, jemně vtipná a svižná pohádka. A to přesně pro mě byl i Hobit filmový. Obzvláště mě potěšil vzhled Thorina, který vypadá tak, jak jsem si ho představovala v knížkách. "Hádanky ve tmě" se staly jednou z mých nejoblíbenějších filmových scén vůbec, protože je to i moje nejmilovanější část knížky a protože se jim to prostě strašně povedlo, takže za mě dobrý, hodně dobrý:)
Scary Movie 4 (2006)
Scary movie mám všeobecně ráda, nejradši asi třetí díl. Brutální a nechutný humor mi nevadí, ale tenhle díl je pro mě velkým zklamáním - rozhodně nejslabší ze všech. Nejlepší na něm je asi začátek, kdy je parodována Nenávist, jinak mě moc nebavil. Slabých 40%.
Beautiful People (2008) (seriál)
Jaké je to vyrůstat na maloměstě, když máte naprosto šílenou rodinu a jste (zatím tajně) gay? Pro mě je tenhle seriál absolutní srdcovka. Nadčasový a zábavný humor (místy dost černý - třeba babička s mikrovlnkou:D), výborní herci, skvěle napsané postavy... Nejúžasnější je rozhodně maminka Debbie (Olivia Colman) a krapet šílená teta Hayley s jejím extrémně tlustým slepeckým psem... seriál sype šílenost na šílenost, ale ono to funguje a to dokonce celé dvě sezony... Nejlepší díl je asi s princeznou Dianou a taky miluju ten, ve kterém si Simon přál panenku Barbie - Posh Spice:D Těch 5* mi nestačí:)