Oblíbené filmy (9)
Kmotr (1972)
najlepší film ságy, dokonalosť sama...
Crash (2004)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
musíte vidieť, Kevin Smith bol naozaj vo forme, keď písal a točil tento film... môj obľúbený štýl humoru, a navyše sranda z Pána Prsteňov! :P
Poslední skaut (1991)
pre každého fanúšika akčných filmov povinnosť! hláškujúci willis nemá obdobu!!
Volavka (2002)
treba vidieť, osobný názor je ten, že ani hollywoodsky remake nie je tak kvaltine spracovaný ako tento klenot hongkongskej kinematografie...
Klepání na nebeskou bránu (1997)
nemám vôbec rád nemeckú filmovú produkciu.. preto je asi dané aby práve tento film bol môj najobľúbenejší:D
Králové ro(c)ku (2006)
kto videl vie :D
Smrtonosná past (1988)
no prvý McClane, bez neho by to nešlo!!
Stáhni mě do pekla (2009)
samozrejme maximálne možné maximum! update: 6.10.2011: WHAT THE FUCK? 69%?? čo sa to deje s ľudmi?