Recenze (5)
Pozemšťan (2007)
Minimální prostředky, maximální zážitek.
Úhel pohledu (2008)
Strhující akce, která diváka nepustí a drží ho v napětí až téměř do úplného konce - tak trochu Jason Bourne. Pointa však celý film totálně zadí a udělá z do té doby kvalitního filmu jen další popkorňák.
Černočerná tma (2000)
Pro mě jsou dvě nejkůlovější postavy filmového plátna Clint Eastwodd ve filmu Pro hrst dolarů a Riddick v Černočerné tmě. Nikdo neřekne KEEP MOVING tak chladnokrevně jako Vin Diesel.
Zjizvená tvář (1983)
Celý film jsem shlédl s otevřenými ústy - dost lidí se mnou asi nebude souhlasit, ale tenhle film u mě překonal Kmotra. Skvělý pohled na vzestup a pád. Zajímavé je sledovat jak Tony postupně zapomíná na rady, které mu byly řečeny v první polovině filmu.
Den nezávislosti (1996)
Některé momenty jsou dobré, ale mě vyloženě vadí když někdo chce uspořádat vizuální orgie na úkor uvěřitelnosti - stíhací piloti z řad pilotů práškovacích letadel to už je trochu moc. A když tak ať aspoň ta letka nevypadá jako hejno much.