Recenze (17)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Já opravdu tyhle filmy nechápu. Po 10 minutách jsem to vypnul...
Na hraně zítřka (2014)
Nejlepší Akční / Sci-fi film od Avataru. Tolik jsem si žádný film od té doby neužil. TEČKA
Prvních 100 (2014) (seriál)
Lost pro mladé
Pod kupolí (2013) (seriál)
Seriál dává strašně málo nápověd a pro diváka je to občas otrava... některé díly jsou prakticky oničem.
Generation Iron (2013)
1. Nudný, nezajímavý, oničem - řeknu proč 2. Když koukám na film, tak se chci dozvědět něco novýho... to se mi nepovedlo tady 3. Film byl prakticky dělanej k přípravě na 2012 Olympii. Po tý Olympii čekali rok, než ho týden před 2013 Olympií dali do kin... a další půlrok na to se dostaly do oběhu DVDčka => torrenty => slavný link na youtube 4. Těšil jsem se, jak si zaplatím za film, kterej chci podporovat... No jsem rád, že jsem za to nedal ani korunu, protože to za to nestálo. 5. Proč je ve filmu kurva tolik kulturistů? Phil a Kai měli být hlavní, okolo nich 2 menší role... ale nemělo to bejt rozhodně tak, že tam bude 1,2,3,4,5,6,7 (asi) kultíků, každej stejně velká role a ve výsledku vlastně tak širokej záběr, že se o každým z nich dozvíme velký hovno. Phil že je namyšlenej? Ok. Možná. Kai je ten kluk z děcáku, co byl jako mladej agresivní? Aha. Ok. Ale proč? Jen proto, že tam o tom je jedna, nebo dvě scény? Děláte si srandu? K čemu tam kurva byli Hide a Roelly, když neuměj vůbec anglicky a nedozvěděli sme se o nich nic zajímavýho? Proč tam je Pakulski, když se o něm dozvíme jen to, že to je science geek a že sou aSteroidové v každém sportu? Jako nějakej klip ok, ale část filmu? Herecká role Charakter? Ne!!! 6. Dennis Wolf, nejlepší herec ze všech tam, dostal tak malou roli, že tam vlastně byl taky jako pátý kolo vod vozu... achjo 7. Z toho filmu jsem si neodnesl jedinej moment, kterej bych si nějak zapamatoval. Žádná hláška, žádný nic... Když tohle srovnám s Pumping Iron, tak WHAT THE FUCK???? 8. Yudin neumí 9. Ve filmu je pár dobrých záběrů. Super. Oceňuju a palec nahoru...... palec dolů za to, že to je tak 2% celýho filmu. 10. Píšu důvody k něčemu, co mě nebavilo... bože. Nuda. áaaaaaaaaaáaáaáaá... a ještě jedno á. á... áááuvejsk sledoval tenhle film bolelo. 11. Drama je jaký? Že namyšlenej černej američan, kterej JE OPRAVDU NEJLEPŠÍ KULTURISTA NA SVĚTĚ nechce prohrát s druhým nej kulturistou na světě? Wtf? Nuda - ano, napětí - žádné. 12. Eat clean and train hard. - Tak tady jsem byl zklamanej nejvíc... o stravě prakticky nic a trénink, na to, že snima byli tolik času, taky nic. Kurva to tam nemohli dát Kaie, jak drtí záda bez trička, Phila jak pumpuje nejlepší paže na světě, nebo Branche jak jako epileptik cvičí ramena? Ale jakože... fakt na minutu, intenzivně, jak lidi na ně koukaj... já nevím. Proč... cokoliv. Něco... prosím. Nic?
Mazel (2012)
Není to možná nejkvalitnější film, ale kouká se na něj fakt skvěle. Kim je skvělej herec a navíc špičkový, velmi nadprůměrný, kulturista.
UFC 152: Jones vs. Belfort (2012) (pořad)
Jeden z nejlepší preliminary cardů v historii. Main card slabší
Umělec (2011)
Nedokoukáno. Takovej sr*nec natočit, že jim není hanba! V 21. století jsem zvědavej na trošku jiný filmy, DÍKY
Like Water (2011)
Kdo chápe, o co v dokumentu jde, tak si ho užije. Andersona vyloženě nesnáším, třeba i proto, že jsem fanda Chaela Sonnena, ale film je to moc hezkej - 83% na něj určitě sedí. Hlavně je to ale opravdu dost upřímnej film (víc ani nejde a nikdo to nepožaduje) a to mu dodává na zajímavosti. Určitě doporučuju. btw: Chael Sonnen zničí v odvětě Spidera! ;)
Atlet roku 2010 (2010) (pořad)
Vlastně jen za Moniku. Hámu by tam pouštět vůbe neměli. Bohužel formát pořadu je otřesný.