Poslední recenze (61)
Chudáčci (2023)
Nejoriginálnější film za poslední roky. Pomalý rozjezd, ale postupně mě to vtáhlo a dobře jsem se bavil. Tematicky hodně feministický, ale v tom dobrém slova smyslu (definujeme-li feminismus jako "hnutí za právo žen být považovány za lidskou bytost" ). Zároveň pro mě trochu asociace s Forrestem Gumpem. (podobně jako on je sociálně značně naivní a manipulována okolím)
Příběh z Bronxu (1993)
Calagero má 2 otce - jedním je biologický otec a druhým zdejší mafiánský boss, kterému je malý kluk sympatický. Oba dva mu chtějí dát to nejvíc, co můžou. To dává filmu skvělou možnost ukázat mafiánský svět z jiného pohledu a porovnat ho se světem "normálního smrtelníka".
Masaryk (2016)
Život Masaryka by vydal na 10 filmů - Tento film se věnuje období těsně předcházejícímu Mnichovské zradě a dělá to podle mě dobře. Film nerespektuje historická fakta, ale fabuluje tak, aby co nejlépe vystihl Masarykovo rozpoložení v této době.