Oblíbené seriály (10)
24 hodin (2001)
Ztraceni (2004)
Battlestar Galactica (2004)
Asi nejlepsi serial, co jsem kdy videl. True talk 99%
Hvězdná brána (1997)
Je to narez. Ten kdo to chape a vzije se do toho, ten to fakt chape. Kdyz se na to divate od mala a teprv az jste vetsi, kdyz uz vite neco o internetu, tak teprve mate tu moznost poznat tu skvelost tohoto serialu. Pouze kdyz mate vsechny rady a vidite je krasne po sobe.
Kriminálka Las Vegas (2000)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Sheparda miluju! Navic Ronon a Radek a jeste teda Rodney :-D vsichni jsou suprovi. Teda Teyla by se mohla cas od casu tvarit jinak.... SGA je lepsi nez SG-1 a nejenom kvuli trikum.