Oblíbené seriály (10)
Chuck (2007)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Banshee (2013)
Živí mrtví (2010)
Hra o trůny (2011)
Za tu poslední sérii bych nejradši tak 3 hvězdy sebral, to je totální propadák...
Za tu poslední sérii bych nejradši tak 3 hvězdy sebral, to je totální propadák...