Oblíbené seriály (10)
MacGyver (1985)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána je nejlepší sci-fi seriál. Něco tak stupidního jako Star Trek je pouze odvárek.... Napětí, humor a pořádná dávka "reálného" sci-fi
Červený trpaslík (1988)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Futurama (1999)
M*A*S*H (1972)
Tento seriál nemá chybu. Nemá psát milion chvál, toho už tady je dost. Jediné co mě trochu mrzí je závěr seriálu, který se podle mého měl více držet toho humoru, než obímání a slz... Ale určitě pět hvězdiček si zaslouží, neví někdo kde se nastavuje šestá :-))
Policejní jednotka v barvách (1982)
Jedna z nejlepších minisérií