Oblíbené seriály (10)
Hospoda (1996)
tohle jest Partička^,která neustále září
Ženatý se závazky (1987)
--ElBunda All--
Simpsonovi (1989)
🤣🤣🤣tyyyy jeden mrnˇavej...& krkající Barney + L💘VE• Itchy and Scratchy show*(Tati,jíš plyšového medvídka>to ať si vyřeší žaludek)Homer v myšlenkách o Bartovi"proč jsem rovnou nezačal druhým děckem místo prvního"
Odložené případy (2003)
// nápadité //
M*A*S*H (1972)
Teorie velkého třesku (2007)
Specificky odlišný styl humoru,doplněn bravurně zakomponovaným CZdabingem-)nejvíc viditelného u Inda
Dr. House (2004)
🚑💔❣💟Cuddyová k nakousnutí💟
Bizarní jídla (2006)
Opět a zas musím vyzdvihnout pestrost oproti české "tuctovosti" všeobecně v nejrůznějších krajích-nakonec svým způsobem je jedlé všechno, tak nezbývá než někdy vyzkoušet)např.Guatemalskou výraznou stravu potomků Mayů,plnou šťavnatých vnitřností převážně zapasovaných do všemožných,krásně zbarvených omáček s čerstvým kořením i zeleninou alá Kvalita jest obyčejná poctivost!!!!!
McLeodovy dcery (2001)
extra-beauty-farmgirls