Poslední recenze (31)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nejzasadnejsi akcni film od dob Terminatora 2. Neni treba nic dalsiho dodavat.
Herkules: Zrození legendy (2014)
Lutz má charisma asi jako zkyslé mléko ("I am Hercules....son of Zuus"), dějová linka vlastně neexistuje a za vizuální stránku filmu by se stydělo i Asylum studio. Filmu se tedy raději vyhněte, pokud si ještě vzpomínáte, že Harlin dokázal natočit slušný film.
Půlnoční expres (1978)
Skvělé vězenskě drama z netradičního tureckého prostředí. Výborný John Hurt ve vedlejší roli. Jedinou vadu na kráse vidím v tom, že hlavní postava je dement co pašoval drogy a tak mám trochu problém s ním soucítit.