Recenze (8)
Nezapomeň na mě (2010)
Po celou dobu pohodový romantický film s výborným obsazením, ale ten konec to je teda bomba. Doporučuji!!!!
Nezvratný osud 5 (2011)
Bez nápadu, pořád to samé dokola, jediné co stálo za to byl ten konec a pár efektů, jinak prostě pátý díl, co více čekat?
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
první díl je určitě lepší...i tady jsem se zasmála, ale už to není ono. Jak už tady bylo řečeno druhé díly by se točit neměly.
Černá labuť (2010)
Rozpačité, pořád nevím co si o celém filmu vlastně myslet, ale určitě velice zajimavý film s perfektním koncem. Nejsem si jistá jestli bych si to pustila znovu, ale určitě stojí za to se na to podívat.
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
První díl stačil, dvojka už je opravdu hodně zbytečná, možná jsem se dvakrát zasmála za těch 80minut, ale jinak bezcenný film.
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Pár vtipných momentů zde možná najdeme, ale jinak podprůměrná komedie.
O myších a lidech (1992)
Řekla bych, že dokonce lepší než knížka. Výborné herecké výkony, hlavně John Malkovich! Postiženého Lennyho záhraj na jedničku. Jediné co mi nesedělo byl český dabing.
Občanský průkaz (2010)
Po pár letech konečně výborný český film, dovoluji si ho přirovnat k Pelíškům. Velice dobrý tah obsadit do hlavních rolí neznámě tváře, kteří odvedli skvělí výkon.